מסעדת הבשרים המובילה רודריגז מתחדשת בכשרות המהודרת של הרב רובין

בשנים האחרונות, לאור הביקוש ההולך וגדל לכשרות של הרב רובין, ביקשה המסעדה לקבל את כשרותו ומעתה כל המנות שיוגשו ברודריגז יעמדו תחת השגחת הרב רובין (חדשות אוכל)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

מסעדת רודריגז הנה מסעדת שף, המאפשרת לבאים בשעריה חוויה קולינרית איכותית לצד שמירה על כשרות מהדרין. המסעדה, שכבר קנתה את שמה הטוב בקרב הציבור הדתי והחרדי, מגישה מנות בשרים מיוחדות מנתחים מובחרים וטריים ועושה שימוש בחומרי גלם איכותיים מבלי להתפשר על אופי הכשרות.

בשנים האחרונות, לאור הביקוש ההולך וגדל לכשרות של הרב רובין, ביקשה המסעדה לקבל את כשרותו ומעתה כל המנות שיוגשו ברודריגז יעמדו תחת השגחתו.

מבעלי המסעדה נמסר: "בחרנו להתחדש בכשרות המהודרת של הרב רובין ואנו מודים לו, על כך שמעתה הוא יעמוד לצידנו וילווה אותנו בכל מה שקשור ליישום נהלי הכשרות במטבח המסעדה. אנחנו נמשיך לתת את המענה הקולינרי הטוב ביותר בכשרות המהודרת ביותר."

למסעדת רודריגז קהל לקוחות נאמן שחוזר ופוקד את המסעדה ואין ספק שכבר קנתה את שמה הטוב בקרב ציבור שומרי המהדרין.

כל המנות המוגשות במסעדה יוצאות מהמטבח אל הצלחת לאחר חשיבה ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, זאת מבלי לגרוע מהכשרות המהודרת שחשובה כל כך לציבור.

המסעדה מציעה מקום מעוצב להפליא המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה לצד שירות אדיב וחייכני.

התפריט החדש והמצוין ברודריגז נבנה על ידי השף אלי מנחם, מהשפים המובלים של עולם המלונאות והוא בהתאם לטעמים האהובים על החיך הישראלי והירושלמי.

עכשיו, כשהחורף כבר כאן, זה הזמן להיכנס לאווירה החמימה של רודריגז, למלא אנרגיות ולטעום מבשרים טריים ואיכותיים ומגוון ומבחר מנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

רודריגז, קרית המדע 3, ירושלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר