המנה המיוחדת שמלכת אנגליה אוכלת כל יום מאז ילדותה

השף האישי לשעבר של ארמון בקינגהאם מגלה פרט מפתיע ביותר על המלכה: "הדבר היחיד שניתן לומר עליה הוא שהיא מאוד חסכנית". עד כמה חסכנית? שימו לב מה היא אוכלת לארוחת בוקר מדי יום (אוכל, חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כיאה לבריטית המוקפדת והקפדנית שהיא, המלכה אליזבת צורכת מזונות מסוימים מאוד, בלי לסטות ימין ושמאל. בין אם היא נהנית משוקולד מריר או מכוס תה ארל גריי, יש רשימה של מנות שמהן היא נהנית באופן קבוע ואם להיות ספציפיים, אחת שהיא נצמדת אליה כל יום, מאז נעוריה.

לדברי השף האישי לשעבר של בית המלוכה, דארן מקגריידי, היא אוהבת לאכול את "פֵּנִי הריבה" (פני = סוג של מטבע) שלה מדי יום ביומו, כבר שנים רבות. מדובר בכריך פשוט המורכב משלושה מרכיבים: לחם, ריבה וחמאה. ואם אתם ממש רוצים להרגיש 'פנסיים', לכו על ריבת תותים, הוא מסביר. (זה הטעם המועדף על המלכה.)

"היינו מכינים את הריבה בטירת בלמורל עם תותים סקוטים מדהימים מהגנים", אמר לאתר "הרשימה".

מקגריידי גם חשף את המשמעות מאחורי השם "פני" בשם הסנדוויץ'. הוא ציין שהמילה פני מתייחסת ל"גודל המטבע האנגלית הישנה" וכנראה גם לכמות הריבה שהיא מורחת על פרוסותיה.

כן, המלכה אוהבת להתפנק בארוחות פשוטות ורגילות. בראיון קודם ל"קפה פרנד", מקגריידי חשף: "הדבר היחיד שניתן לומר על המלכה הוא שהיא מאוד חסכנית", שיתף. "זה היה אחד הדברים שבאמת הפתיעו אותי, כשעברתי מסבויה (איזור בצרפת, ת.א) לארמון בקינגהאם, חשבתי שכל יום יהיה סלמון מעושן, כבד אווז, קוויאר, אבל לא. המלכה מאוד מאוד חסכנית ואלו מאכלים פשוטים ורגילים. זה בא משנות התבגרותה הראשונות במהלך המלחמה".

וואו, מי היה מאמין שנלמד על צניעות דווקא מהאישה ששולטת ביד רמה על כל אנגליה?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר