צידה לדרך

ב"בין הזמנים" ולא רק – מוצרי הבשר הטעימים של "טירת צבי"

מוצרי מעדני הבשר המגוונים תחת המותג המוכר "טירת צבי" מעמידים לרשותכם מגוון עשיר של בשרים בכשרויות למהדרין בצרוף טיפים להכנת כריך לטיול. (אוכל)

לקראת "בין הזמנים" מעניקה "טירת צבי" טיפים שווים לכל נפש, להכנת כריך לטיול (צילום: יח"צ)

רבים מנצלים את "בין הזמנים" לטיולים לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל. וכשיוצאים לטיולים – חייבים לדאוג לצידה לדרך, לדברי מאכל המספקים את האנרגיה הדרושה. מוצרי מעדני הבשר המגוונים תחת המותג המוכר "טירת צבי" מעמידים לרשות הצרכן והמטייל החרדי מגוון עשיר של בשרים בכשרויות למהדרין.

"טירת צבי" בעמק בית שאן מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מעדני בשר מגוונים: פסטרמה, נקניקים, נקניקיות ומוצרי בשר. מוצרי המהדרין של טירת צבי מיוצרים בהכשר בד"צ קהילות או בד"צ יורה דעה בראשות הרב שלמה מחפוד, בנוסף להכשר מהדרין של הרב רוזנפלד.

לקראת "בין הזמנים" מעניקה "טירת צבי" טיפים שווים לכל נפש, להכנת כריך לטיול, אך גם לכל ימות השנה. כריך במילוי פסטרמה של "טירת צבי" וירקות יכול להוות תחליף מצוין לארוחה מלאה, כזו שגם ילדים וגם מבוגרים אוהבים.

  • כריך חם עוטפים בנייר פרגמנט, או ברדיד אלומיניום, כך מבטיחים את טריותו לזמן ממושך יותר.
  • יש להימנע מהמלחת ירקות בכריכים מוכנים מראש וזאת כדי שהירקות לא יפרישו נוזלים והכריך יישאר יבש.
  • כריך עם פסטרמה יכול לשמש פתרון מצוין גם בזמן דיאטה. בוחרים לחם קל, פסטרמה דלה יחסית בשומן, מעט ממרח או חרדל להוספת טעם, מוסיפים ירקות בשלל צבעים ומקבלים כריך וטעים ודל קלוריות יחסית.
  • שילוב של כמה סוגי נקניקים בכריך, יהפוך את הארוחה למגוונת ומעניינת, כזו שתחזיק את הילדים שבעים ומאושרים גם בדרכים הפקוקות.


הנה כי כן, גם כריך יכול לשמש כארוחה שלמה, משביעה וטעימה במיוחד,
"טירת צבי" מאחלת דרך צלחה ליוצאים לתור את הארץ בימי "בין הזמנים" ונושאת תפילה לזהירות בדרכים כראוי וכנדרש.
צאתכם ובואכם לשלום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר