חורפי וכשר אצלנו ברייצ'ל

כיסוי ראש כמצווה, הוא התמודדות יומיומית שלא תמיד קלה ובימות הקיץ אף מעיקה ובחורף, אני אוהבת את הכיסוי שלי קצת יותר, כי כשמו כן הוא, מכסה אותי וגם שומר עלי כשרה יותר וגם מוגנת יותר (אופנה, שיווקי)

כיכר בשיתוף רייצ'ל | כיכר השבת |
(צילום: אודל פוטוגרפי)

בחורף, ההתמודדות שלי מקבלת גוון נעים יותר, היא נצבעת בצבעי אדמה חמים ורכים. אני מניחה שאתן מזדהות איתי.

כיסוי ראש כמצווה, הוא התמודדות יומיומית לא תמיד קלה ובימות הקיץ אף מעיקה ובחורף, איכשהו קורה לי שאני אוהבת את הכיסוי שלי קצת יותר, כי כשמו כן הוא, מכסה אותי וגם שומר עלי כשרה יותר, ראויה יותר וגם מוגנת יותר כי כשנעים וחם זה מושלם.

טרנד השכבות ושילובי הטקסטורות הולך גם בעונה זו. בשפה המקצועית קוראים לו מיקס & מאץ'. משהו בערבוב הצבעים יוצר תמונה מורכבת ושלמה יותר ואיך זה הגיוני?! אם תנסו את זה, תופתעו גם אתן לגלות שזה פשוט נכון.

השנה, המגמה הזו תפסה חזק גם בעולמי שלי. בסיבוב האחרון שלי בפריז מצאתי את עצמי נפעמת מהשילובים הגאוניים האלה שיצרו עבורי מראה מתוחכם ושלם יותר. הכובעים משלבים מספר סוגי בדים, השילוב של העור והטוויד, השילוב של הפפיטה והפסים - הכל יחד יוצר הרמוניה עיצובית.

כעת, בואו נרחיב קצת על סוגי הכיסויים שמקבלים אצלנו ברייצל קצת יותר במה בימות החורף הקרים:

הבארט:

על כלל שכלוליהם, השנה פגשתי בארטים חדשים ומפתיעים שלא נתנו לי את האופציה להשאירם על המדף. הם כ"כ קרצו לי וכשתראו אותם, תבינו למה. אם מדובר בחומר האיכותי שהבארטים עשויים ממנו, עם מגע נעים וקליל. אם זה הפטנט הגאוני של הקטנה והגדלה לפי גודל, אם זה הבארטים שעשויים משתי שכבות בד למראה עמיד יותר, בלי הצורך לשים נפח מלמטה, אם אלו שילובי האבנים והפנינים וכל הדיטיילס הקטנים שהפכו את הבארט ללא פחות ממושלם.

(אודל פוטוגרפי)

הבארט נכון למראה יומיומי, קזו'אל. גם נראה טוב וגם מאוד נוח.

הפדורה:

השנה הפדורה קיבלה הרבה ביטויי כבוד. אני אהבתי לגלות שגם הבדים של הפדורה הפכו מגוונים, לא רק הצמר המקורי, אלא עוד סוגי בדים שיצרו מרקמים שונים ומעניינים.

(אודל פוטוגרפי)

גם הצורות השתכללו ושמתי לי למטרה להחזיר עטרה ליושנה. אין לי ספק שאם תנסי, תראי שזה עובד. כובעים משווים מראה אצילי ויוקרתי ואני בעד לפנות להם מקום בארון הבגדים שלנו. הכובע הוא כיסוי ראש לכל דבר, הוא לא רק פריט אופנתי. אם תחבשי אותו נכון, תגלי שהוא מעניק לך מראה שיקי, אלגנטי וגם מכסה למהדרין.

(אודל פוטוגרפי)

טיפ קטן: אם את רוצה לחבוש את הכובע בלי שיזוז לך מהראש, הדקי את השיער היטב, אפילו עם ג'ל בצדדים ושימי סרט קטיפה למניעת החלקה. הוא תופס את כל השיער בפנים למשך כמה שעות טובות.

הצעיפים / מטפחות:

הפעם שילובי הצבעים עלו על כל דמיון ואפילו הכי מופרך שלי. נהניתי לגלות עולם שלם של צבע ואתן תיהנו לגלות שכל צעיף יכול לשמש גם כמטפחת.

(אודל פוטוגרפי)
(אודל פוטוגרפי)
(אודל פוטוגרפי)
(אודל פוטוגרפי)
(אודל פוטוגרפי)
(אודל פוטוגרפי)
(אודל פוטוגרפי)

מאחר והימים הולכים ונהיים קרים יותר ואיכשהו אנחנו מוצאים עצמנו דובוני מקלדת, שדרגנו את האתר שלנו לנעים ונגיש. יצרנו חנות וירטואלית שמראה את כל סוגי הכיסויים שלנו עם פירוט מלא, כך שגם אם קר לך להגיע אלינו לחנות הירושלמית ואת עדיין רוצה לחדש את גרדרובת כיסויי הראש שלך, הנה לך הפתרון: קישור לאתר הבית: Rachel.org.il.

(אודל פוטוגרפי)

ואם בכל זאת תרצי לבקר, את יותר ממוזמנת להגיע לחלקת היופי שלנו שמייצרת עבורך בית מלא בסטייל לכיסויי הראש שלך, כי אם לכסות את הראש אז בסטייל ואם סטייל, אז רייצ'ל.

כתובת: יפו 70, מרכז העיר, צמוד לדווידקה, ירושלים.

02-6528227

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית