סידורי האבטחה

זנדברג בעד ביקור הרבי מסאטמר: "תומכת"

עיתונאים ומובילי דעת קהל יצאו נגד סידורי האבטחה בביקור האדמו"ר מסאטמר שנחת בישראל, אך ח"כ תמר זנדברג יוצאת להגנתו: 'אם דרושים סידורי ביטחון מיוחדים יש לקיימם' (אנ"ש)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ זנדברג והרבי מסאטמר (צילום: חיים גולדברג ופלאש 90)

עיתונאים ומובילי דעת קהל יצאו נגד סידורי האבטחה בביקור האדמו"ר מסאטמר שנחת הבוקר (שלישי) בישראל, אך ח"כ תמר זנדברג (מר"צ) יוצאת להגנתו: "אם דרושים סידורי ביטחון מיוחדים יש לקיימם".

כך לדוגמא עיתונאי 'ישראל היום', יהודה שלזינגר,צייץ בטוויטר: "מדינה עם אופי של אישה מוכה. מגיע לישראל אדמו"ר (סאטמר) שכל תכליתו ורעיונו האידיאולוגי הוא מלחמה במדינת ישראל, בציונות, ואפילו ההמנון שלו מתריס בכינוי "שלטון הכופרים"...

"מה עושה המדינה? סוגרת כבישים, מקצה משאבים, נותנת לו כבוד מלכים. והכל מהכסף שלנו. הזיה".

העיתונאי גיא לרר צייץ לשר לביטחון פנים גלעד ארדן: "מעוניין לדווח על מנהיג בי.די.אס בכיר, לא סתם פעיל, שמגיע לישראל ומתכנן הפרות סדר וחסימת כבישים - ידועות בעבר התבטאויות קשות נגד המדינה ואף מגעים ישירים עם אויב. סומך עליך".

איתי בלומנדט, עיתונאי ynet, כתב: "האדמו"ר מסאטמר נחת הבוקר בנמל התעופה בן גוריון במטוס מיוחד שנשכר עבורו. במהלך ביקורו יחלק האדמו"ר מיליוני דולרים למוסדות אנטי- ציונים במטרה להילחם בציונות ובישראל אותם כינה "עמלק". משטרת ירושלים תחסום עבורו כבישים כדי שחס וחלילה לא יעמוד בפקקים".

בתגובה, יצאה חברת הכנסת תמר זנדברג להגנת הרבי מארה"ב וכתבה: "תומכת בכניסת האדמו"ר מסאטמר לארץ ואם דרושים סידורי ביטחון מיוחדים יש לקיימם ולא לסכן הציבור בגלל עמדה פוליטית שלו או של החסידות.

זנדברג הוסיפה: "מה שכן עוד פחות ברור הבוקר גירושו של עומר שאקר מ-human rights watch או הקמפיין המוזר נגד אמנסטי. ישראל לא יכולה ולא צריכה לרדוף פוליטית אף אדם או ארגון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר