3 דברים שאפשר לעשות עם קטשופ (חוץ מלאכול אותו)

כמה הילדים שלנו אוהבים את המטבל הצנוע הזה, המפורסם בזכות יכולת העל שלו לשדרג מנת נקניקיות וצ'יפס בכמה דרגות. מסתבר, שגדולתו לא נעצרת שם. להלן 3 דרכים נוספות להשתמש בו (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אהה, קטשופ. כמה אנחנו (והילדים שלנו, כמובן) אוהבים את המטבל הצנוע הזה, המפורסם בזכות יכולת העל שלו לשדרג מנת נקניקיות וצ'יפס בכמה וכמה דרגות. מסתבר, שגדולתו לא נעצרת שם. להלן 3 דרכים נוספות להשתמש בו:

הברקת תכשיטים מכסף / זהב לבן

היו כנות, האם הסיבה העיקרית לכך שאינכן עונדות את רוב התכשיטים שהשוויגער קנתה לכן לאירוסים ולחתונה היא בגלל שהם מוכתמים? אז העצה הזו מוקדשת לכן, חברות, מכיוון שכל מה שאתן צריכות לעשות בכדי לחזות בצבעו המקורי של הצמיד האהוב עליכן ולתת לו מעט ברק הוא למרוח עליו קטשופ. תודו שזה היה קל.

טיפול בשריטות קטנות

אוקיי, אתם זקוקים למספר שקיות קטשופ טייק אוויי שמקבלים במסעדות, עבור מטרה זו. אחסנו אותן במקפיא והשתמשו בהן כמו בקוביות קרח קטנות, בפעם הבאה שהילד הקטן שלכם מועד מעץ שטיפס עליו ומקבל חבלה בברך. (היי, זה יכול לקרות לכל אחד. תודה לקל שזה נגמר רק בזה.)

שימוש מגוון בבקבוק

אחרי שניקיתם את התכשיטים שלכם והכנתם לילדים את ארוחת הערב שהם כה אוהבים (נקניקיות וצ'יפס!), נשאר לכם בקבוק ריק שיכול למעשה לשמש למספר פרויקטים, מיצירת פנקייקס עגולים לחלוטין (שוטפים ומנגבים אותו היטב, ממלאים בבלילת הפנקייקס ושופכים למחבת את הכמות המדויקת הרצויה - הרבה יותר טוב מהעברה בכף) ועד אחסון חול ידידותי לילדים שעשיתם בעצמכם בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר