כיצד לאחסן פטרוזיליה כך שתשאר טריה במשך חודשים

רוב המתכונים דורשים להשתמש בכמה ענפים בודדים של פטרוזיליה ומשאירים אתכם עם חבורה שלמה של זרדים, שרק מחכה שמישהו יגאל אותה מהחלק האחורי של המקרר. לא עוד, חברים (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פטרוזילה היא מלכת הקישוטים של עולם הקולינריה, אך רוב המתכונים דורשים להשתמש בכמה ענפים בודדים ומשאירים אתכם עם חבורה שלמה של זרדים, שרק מחכה שמישהו יציל אותה וישחרר מהחלק האחורי של המקרר. לא עוד, חברים. הנה שלוש שיטות גאוניות לאחסון פטרוזיליה, כך שהיא תישאר רעננה לאורך זמן. הביאו את הטאבולה.

1. להשתמש במקרר

ראשית, יש לשטוף את הפטרוזיליה כדי להסיר כל לכלוך או חול שהצטברו עליה. לאחר מכן, יש לנער את עודפי הלחות ולעטוף את הירק בכמה מגבות נייר. הניחו את הפטרוזיליה (עם מגבות הנייר) בשקית שניתנת לסגירה. לבסוף, אטמו את השקית וקררו אותה. שיטה קלה זו אמורה לשמור על רעננות הפטרוזיליה שלכם במשך שלושה עד חמישה ימים.

2. להתייחס לפטרוזיליה כפרחים

שטפו את עשבי התיבול וקצצו את החלק התחתון של הגבעולים שלהם. הניחו את הפטרוזיליה בצנצנת או בכוס מלאה במים, כך שכמה סנטימטרים מהגבעולים יהיו שקועים בתוכה. כסו את הצנצנת באופן רופף בשקית ניילון (פעולה זו תעזור להשאיר את העלים לחים, אך עדיין מאפשרת לאוויר לזרום פנימה.) ואחסנו במקרר. החליפו את המים פעמיים בשבוע וקצצו את הגבעולים פעם בשבוע. בשיטה זו, זר העשבים שלכם ישאר טרי במשך שבוע עד שבועיים.

3. להשתמש במקפיא

כדי לאחסן פטרוזיליה במשך חודשים, הקפיאו אותה. התחילו בשטיפה וייבוש של עשבי התיבול. לאחר מכן, קצצו דק את הפטרוזיליה בעזרת סכין או מעבד מזון. הוסיפו כף או שתיים של שמן צמחי או שמן זית, להכנת מחית. העבירו את התערובת למגשי קוביות קרח והקפיאו. השתמשו בקוביות הקפואות הללו כדי להוסיף טעם מיידי למרקים, תבשילים, רטבים ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר