מסית בע"מ

איווט, אני מעדיף את אחמד טיבי // ישי כהן

במשך דקות ארוכות ליברמן נעמד מול המצלמות והסית בצורה הכי בוטה. ח"כ אחמד טיבי, הפוליטיקאי שברוב ככל הנושאים אינני מסכים איתו, עדיף עלי מאשר איווט ליברמן (פרשנות)

ישי כהן | כיכר השבת |
איווט, היום בכנסת (צילום: תומר נויברג / Flash90)

המערכת הפוליטית כולה התיישבה בצהריים (רביעי) בכדי לצפות בדבריו של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן. כצפוי, ליברמן גרר את המדינה למערכת בחירות שלישית - בתוך שנה אחת. אבל, גם לאלו שחשבו שיש סיכוי לשינוי את איווט - הם הבינו מהר מאוד שטעו. ליברמן ניצל את הבמה לגל הסתה מכוער נוסף כנגד ציבור לומדי התורה הקדושה בארץ ישראל.

במשך דקות ארוכות ליברמן נעמד מול המצלמות והסית בצורה הכי בוטה כנגד הציבור החרדי. כן, ליברמן שהיה השותף הגדול של החרדים, הוכיח שהוא כאן כדי להישאר 'המסית הגדול' ביותר שנולד מאז קום המדינה.

גם עיתונאים שלא נחשבים לחובבי הציבור החרדי, חשו אי נוחות מהדברים. כך, לדוגמה, הפרשן המדיני ברק רביד כתב: "ההסתה של ליברמן נגד החרדים הגיעה היום לשיא חדש. על סף האנטישמיות".

ח"כ אחמד טיבי, הפוליטיקאי שברוב ככל הנושאים אינני מסכים איתו, עדיף עלי מאשר איווט ליברמן. כן, אני מעדיף לשבת לצידו ולא לצד איווט.

עם אחמד טיבי אפשר להגיע להסמכות, הוא לא מחפש לפגוע בדת היהודית. יש לנו מחלוקות על ארץ ישראל, ברור שאני סבור שאנחנו נמצאים בארץ שלנו, בזכות ולא בחסד. אבל לטיבי אין בעיה עם היהודים החרדים לדבר ה', בניגוד לאיווט.

או כמו שטיבי עצמו אמר היום: "ההסתה של ליברמן נגד הערבים והחרדים גזענות ואנטישמיות לשמה. נמשיך לבנות גשרים עם הסיעות החרדיות למרות חילוקי הדעות".

ובכלל, רואים את תחושת ההזדהות של השמאל עם הציבור החרדי, קחו דוגמה נוספת של ח"כ תמר זנדברג: "נאום ליברמן: "בניכוי חרדים וערבים". הממשלה הבאה צריכה להיות בדיוק הפוכה. כולל מיעוטים מודרים, בניכוי גזענים". אכן, כך.

ולראשי הסיעות החרדיות, בבחירות האחרונות סברתם בתחילה שאין להתייחס לאיווט. אפשרתם לו להשתלח כנגד הציבור ששלח אתכם לכנסת. לקראת הסוף הבנתם שטעיתם. אנא, במערכת הבחירות הזו - אל תשתקו לו. אל תאפשרו לו להשוות אותי למחבל חמאס ברצועת עזה.

ואם שאלתם, אכן, כפי הנראה כעת, מדינת ישראל נמצאת במשבר חסר תקדים, משבר שיצר אדם אחד, איווט ליברמן. וכולנו נמצאים בדרך סלולה לבחירות שלישיות, בחירות 2020. תפתחו יומנים: כ"א אדר תש"פ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר