"המפלצת איווט"

ברקוביץ: "ההשתלחויות של ליברמן כלפי החרדים איומות"

עופר ברקוביץ, מי שהיה מועמד לראשות העיר י-ם והפסיד למשה ליאון שנתמך על ידי החרדים ואיווט ליברמן, יוצא למתקפה נגד ההסתה: "השתלחויות איומות, החרדים לא הופכים לאנטי ציוניים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליאון וברקוביץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עופר ברקוביץ, מי שהיה מועמד לראשות עיריית ירושלים והפסיד למשה ליאון שנתמך על ידי החרדים ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, יוצא למתקפה נגד ההסתה האנטי חרדית: "השתלחויות איומות, החרדים לא הופכים לאנטי ציוניים".

כזכור, אמש תקפו ראשי הסיעות החרדיות את ליברמן, בעקבות דבריו הקשים נגד הציבור החרדי, אריה דרעי השווה אותו לחתולה, יעקב ליצמן כינה אותו 'מפלצת' ומשה גפני טען שהוא 'אפס'. כזכור, בנאומו בכנסת טען ליברמן: "לצערי גם המפלגות החרדיות הופכות להיות אנטי ציוניות".

קראו עוד: איווט, אני מעדיף את אחמד טיבי // ישי כהן

לדברי ברקוביץ: "ההשתלחויות של ליברמן כלפי החרדים פשוט איומות. תכליתן אחת, פילוג ושיסוע במדינת ישראל. החרדים לא הופכים לאנטי ציוניים, יש תהליכי עומק משמעותיים הפוכים. ליברמן ששיתף פעולה עם החרדים במשך שנים פתאום הופך את עורו. למטרות פוליטיות בלבד. ציניות נוראית".

"ליברמן", הוסף ברקוביץ: "לאחר שהפר הבטחתו למנהיגים החרדים בעניין חוק הגיוס והדיל בעניין ליאון, מתנהל בצורה פרועה וחסרת אחריות. השיח הציבורי בישראל מזמן לא היה במקום קשה כל כך. במקום הזמנה לחיבור, אנו טובעים בהשתלחויות, במקום לייצר הסכמות אנו דוחקים הצידה ופוסלים. מעמיקים את השסעים".

לדבריו: "ישראל צריכה אחדות רחבה, ישראל חייבת מנהיגות שיודעת לשלב ולחבר בין המגזרים השונים. אנחנו בירושלים ממשיכים להתעקש על מנהיגות אחרת. אכן, אני לא מסכים על הכל עם המנהיגות החרדית אבל מוכן ורוצה לעבוד יחד, להושיט יד לחברים החרדים בירושלים לשיתופי פעולה. זו הדרך שלנו. לטובת כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר