"בוא למו"מ"

נתניהו: "אני מרים את הכפפה ומציע לגנץ"

בבוקר שאחרי הכישלון של בני גנץ להרכיב ממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לו לנהל משא ומתן ישיר: "אני מרים את הכפפה ומציע לו: בוא למשא ומתן אישי מיידי" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90)

בבוקר (חמישי) שאחרי הכישלון של יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, להרכיב ממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לו לנהל משא ומתן ישיר: "אני מרים את הכפפה ומציע לו: בוא למשא ומתן אישי מיידי".

לדברי נתניהו: "שמעתי את בני גנץ אמש ואני מתעלם מההתקפות האישיות חסרות הבסיס. חשוב לי להבהיר שוב דבר אחד - אני מרים את הכפפה ומציע לו: בוא למשא ומתן אישי מיידי אתה ואני ללא תנאים מוקדמים".

לדברי נתניהו: "ניתן להתגבר על המחלוקות. המדינה חשובה לכולנו! חייבים לעשות מאמץ אחרון משותף להקמת ממשלת אחדות".

כזכור, בנאום החזרת המנדט, תקף גנץ את נתניהו: "ראש המפלגה שהפסיד מולי בבחירות במקום לנהל מו"מ ענייני, בתגובה קיבלתי ממנו וממקורביו סרטוני נאצה ודברים ילדותיים שלא מתאימים למוסר היהודי שהם חלק ממנת רעל יומי שמוזרקת לחברה הישראלית יום יום".

לדבריו: "היה עליו להפנים שתוצאות הבחירות מחייבות אותו לנהל משא ומתן ישיר ללא בלוקים וניסיונות הפרדה. זהו ניסיון בוטה להתעלם מהחלטתו של הבוחר הדמוקרטי, רוב העם בחר להחליש את הכוח של הקיצוניים ורוב העם בחר ללכת בדרך שונה מזו שהנהיג נתניהו".

"ישראל חשובה וחזקה ממך נתניהו, בחירת אזרחי ישראל חזקה מכל בלוק וגדר פוליטית. גם לסבלנות שלנו ולזריעת השנאה יש גבול נותרו 21 ימים כדי לממש את ההכרעה הדמוקרטית, נתניהו המדינה לא שלך ולא שלי אלא של אזרחיה", הוסיף ח"כ גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר