איך מאפרים עור בוגר? הנה כמה טיפים ממאפרת בינלאומית

עיניים נקיות מאיפור גורמות לפנים להראות חיוורות ועייפות. אבל נשים רבות בגילאים בוגרים יותר סובלות מיובש וגירוי באיזור. בובי בראון, מאפרת בינלאומית עם חברת מוצרי איפור על שמה, משיבה (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לנשים רבות מעל גיל 50 יש את תסמונת העיניים היבשות ודלקת עפעפיים, כך שמריחת תכשירי איפור באיזור זה, היא כבר לא עניין של מה בכך וזו בעיה, כי החלק העיקרי באיפור מחמיא הוא העיניים. עיניים נקיות מאיפור גורמות לפנים להראות חיוורות ועייפות. אז כיצד תוכלו למקסם את תווי פניכן ולהשיבן למראה אליו אתן רגילות, מבלי לגרום לעקצוץ ואי נוחות באיברי הראיה?

הדרך הטובה ביותר להעניק לפנים הרמה מיידית, היא על ידי הנחת סומק על הלחיים. (אך ראשית, דאגו להכין את עורכן כראוי עם קרם לחות איכותי, שיעזור לשמן אותו ויעניק לכן זוהר.) אינכן בטוחות באיזה צבע סומק להשתמש? בחרו אחד שנראה כמו צבע הלחיים שלכן כשהן סמוקות באופן טבעי. כדי להניח אותו, התחילו בתפוחי הלחיים שלכן ואז העבירו את המברשת לעבר עצמות הלחיים ולתוך קו השיער. חתמו את המראה עם נגיעה סופית של סומק על תפוחי הלחיים, בצבע מעט יותר בהיר.

בקשר לעיניים, הנה כמה טיפים מועילים שיכולים לעבוד בשבילכן:

1. השתמשו בקרם עיניים מדי יום. הקפידו לא למרוח אותו קרוב מדי לקו הריסים כדי למנוע יובש או דמע שעלולים להתרחש.

2. מצאו מותג המשווק קונסילר נקי או בלתי רעיל (יש בו פחות גירויים פוטנציאליים) וודאו שהוא בגוון אחד בהיר יותר מזה של המייקאפ שלכן. זה יבהיר את העור שמתחת לעיניים - מה שיגרום להן להיפתח.

לבסוף, האם ניסיתן להשתמש בצלליות כהות כאייליינר? נוסחאות אבקתיות נוטות להיות פחות מגרות מאלו עם בסיס שמן או ג'ל. החלת צללית כהה קרוב לקו הריסים (הרטבת המברשת לפני היישום תגרום לצבע להיראות כהה יותר), תסייע בהגדרת העיניים, אך בתקווה, תמנע גירוי כלשהו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית