לא אומרים נואש

ח"כי הימין והחרדים יחתמו הלילה עבור נתניהו

עשרה ימים לפני תום המועד להגשת 61 חתימות לנשיא המדינה, בליכוד לא מבזבזים זמן, הם מנסים להגיע ל-61 ממליצים כאשר חברי הכנסת החרדים יחתמו לנתניהו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90)

63 חברי כנסת קיבלו הערב (מוצ"ש), מסמך ובו אפשרות לחתום עבור אחד המועמדים לראשות הממשלה. המסמך הגיע מטעם הליכוד בו ביקשו מחברי הכנסת מהימין לחתום עבור המועמד בנימין נתניהו.

עשרה ימים לפני תום המועד להגשת 61 חתימות לנשיא המדינה, בליכוד לא מבזבזים זמן, ולמרות הסיכויים הקלושים להשגת 61 החתימות הנדרשות, החלו בהחתמת החברים.

חברי הכנסת מהבלוק קיבלו את המסמך, בנוסף חברי סיעת 'ישראל ביתנו' קיבלו את המסמך.

ל'כיכר השבת' נודע כי ב"כחול לבן" עדיין לא החלו בהחתמת החברים. בתוך כך יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הודיע כי אם יתבקש לכך יהיה מוכן לתת את המלצתו גם על נתניהו וגם על בני גנץ.

בהודעה שקיבלו חברי הכנסת הערב נכתב: "אבקשכם לחתום על הנספח בעמוד 6: "בקשה מנשיא מדינה להטיל את התפקיד להרכבת הממשלה. יש להעביר את הטופס עם חתימה מקורית אלינו מחר בכנסת עד לשעה 11:00".

אם יקבל נתניהו 61 חתימות הוא יהפוך למועמד הכנסת להרכבת ממשלה, ויוכל לקבל 14 ימים לעשות כן.

על פי ההצעה כעת שהונחה על שולחן המו"מ, נתניהו יכהן כראש ממשלה במשך כארבעה חודשים, גנץ יחליט האם לחכות עם הכניסה לתפקיד או להתחשב בלפיד ולא לקחת את הסיכון שכחול לבן תתפרק .

מחר תיערך פגישת מו"מ בין כחול לבן לליכוד בכנסת. במקביל ייערכו פגישות בלשכת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עם אביגדור ליברמן ופגישה נוספת עם ראשי יהדות התורה גפני וליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר