"כיכר הייטק"

שנה ללא ממשלה: האם גל פיטורים בענף ההייטק בדרך?

פגיעה בענף ההייטק: בעקבות המשבר הפוליטי בישראל, 200 מיליון ש"ח שהובטחו מ"רשות החדשנות" של ממשלת ישראל, הוקפאו ולא הועברו לחברות הייטק - שבסכנת סגירה (הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בעקבות המשבר הפוליטי ששורר בישראל בשנה האחרונה, רשות החדשנות לא מעבירה תשלומים של כ-200 מיליון שקל ל-500 חברות הייטק פורצות דרך בגלל העדר תקצוב בתקופת בחירות.

לכאורה מדובר בעוד ענף בכלכלה הישראלית שנפגע מהמשבר הפוליטי המתמשך, אך היום באולפן "כיכר הייטק" מתארחים שניים המסבירים כי ענף הייטק אינו יכול להרשות לעצמו קריסה כלכלית - מה שיביא למשבר אמון ו"שם רע" לענף ברחבי העולם:

יוסי רבינוביץ, מייסד שותף ומנכ"ל Quey שממציאה מחדש את שיטת המשלוחים הלוגיסטיים, מספר על ההתארגנות של חברות ההייטק שנפגעו מכך שאין ממשלה בפועל ולא נתקבלו תקציבים שהובטחו ומיועדים למשכורות ופיתוח.

וח״כ יזהר שי ממפלגת 'כחול לבן' שמכיר את תעשיית ההייטק כיזם ומשקיע בעברו, שיסביר מה בכוחו - כמחוקק בכנסת - לעשות ולפעול למען מניעת המשבר, וכציד מחר (שני) תעביר ועדת הכספים בראשותו של ח"כ משה גפני את ההחלטה האמורה לסייע לפתרון המשבר.

• • •

ב'כיכר הייטק' מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס, מייסד שותף בחברת L7 Defense - חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים, ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר