הטריק המצחיק שיעזור לכם להיפטר מהבלגן בארון הבגדים

הארון שלנו עמוס בפריטי לבוש שונים ומשונים וברובם אנחנו כלל לא משתמשות. אישה אחת שיתפה ברשת את טריק מקורי לקבלת ארון בגדים מסודר למשעי ואנחנו מתכוננות לאמץ אותו בהקדם (בית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
לפני. (צילום: shutterstock)

ההתארגנות לצאת לעבודה בבוקר יכולה להיהפך לסיוט מוחלט. לעתים אנו מרגישות שככל שאנו רוכשות יותר בגדים, כך יש לנו מבחר מגוון מדי מצד אחד - ופחות מדי מה ללבוש, מצד שני. מסובך כל כך. זר לא יבין זאת.

כן, הארון שלנו צפוף ועמוס לחלוטין בפריטי לבוש שונים ומשונים וברובם אנחנו אפילו לא משתמשות. ובכן, אישה אחת ברת דעת, שיתפה ברשת את הטריק המקורי שלה לקבלת ארון בגדים מאורגן ומסודר בקפידה ואנחנו מתכוננות לאמץ אותו בהקדם המאד אפשרי.

אניטה בירג'ס זכתה לכינוי "מלכת הסדר" ואנחנו יכולות להבין מדוע, תודות לפתרון הפשוט להפליא הזה שבו היא נוקטת כדי לשמור על ארון הבגדים שלה נעים לעין וליד.

היא קוראת לו "טריק חילוף הקולבים" והוא כל כך קל, שתוכלו גם אתן להתחיל ליישם אותו עוד היום. כל שעליכן לעשות הוא לארגן את הקולבים בארון הבגדים שלכן, כך שכולם יפנו לאותו כיוון.

לאחר שאתן מוציאות את מחלצותיכן ללבישה ומחזירות אותן למקומן בסוף היום, הפכו את הקולבים עליהם הן תלויות לצד ההפוך.

ואז, בעוד כחצי שנה, בדקו אילו קולבים לא שינו את כיוונם והם אלו מלבושים שאתן צריכות להעביר לגמ"ח / לגיסה / לשכנה, העיקר לפנות מן הבית.

כן, זה כל כך פשוט ולמרות שיקחו לכן כמה חודשים עד שתקצרו את הפירות של ההשקעה שלכן בשיטה הזו, זוהי מערכת שתשאיר אתכן בשליטה על הכאוס האופנתי שמתחולל בחדר הארונות שלכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית