רוצו לקנות

שיגעון סייבר מאנדיי: מגבות מפנקות במיוחד

אם אתם אוהבים להתפנק או רוצים לפנק מישהו, אתם חייבים לעצמכם לרכוש את המגבות במבצע באתר אמזון, שכידוע, החל לאחרונה בביצוע משלוחים חינם גם לישראל (שיווקי)

(צילום: מסך)

אחרי בלאק פריידי מגיע שיגעון סייבר מאנדיי – "יום שני המקוון" לקניות ברשת מתקיים היום, באתרי מכירות רבים בעולם מציעים מבצעים חמים ושפע של מוצרים במחירים חסרי תחרות.

נשארה לכם עוד יתרה במסגרת האשראי? היום (שני) נערכים מבצעי סייבר מאנדיי, שמשקפים את יום ההנחות של הזירה המקוונת כמענה להנחות בלאק פריידיי מסוף השבוע האחרון. אתרים רבים מתחו את ההנחות לשבוע שלם, ובכך נפתח חודש הקניות העולמי.

אשתקד, היקף המכירות המקוונות בארה"ב לסייבר מאנדיי הסתכם בכ- 8 מליארד דולר, שמשקף עלייה של 19.8% מהשנה הקודמת, מומחי סחר מעריכים כי היקף המכירות השנה בארה"ב יעבור את סכום ה- 10 מיליארד דולר.

מעניינים במיוחד מבצעי הסייבר מאנדיי באתר אמזון, שלא מכבר נכנס לישראל ואף מציע משלוח חינם לבית הלקוח על מוצרים נבחרים מעל 49 דולר, מבצעים אלו כבר באוויר והם יימשכו גם כמה שעות לאחר מכן. בדרך כלל יום זה מאופיין במבצעים מעולים על מוצרים טכנולוגיים, אלקטרוניקה ואופנה, אך למעשה אפשר למצוא בהם מבצעים טובים כמעט בכל תחום.

ישנו מוצר צריכה בסיסי שקיים בכל בית, ישנם אנשים שמחזיקים אותו ברמה הבסיסית, וישנם כאלו שאוהבים להתפנק עם מגבת כותנה איכותית, עבה במיוחד ורכה למגע, כזו שהופכת את חדר האמבטיה לספא יוקרתי ומספקת לכם את ההרגשה שחלמתם עליה.

בארצנו הקטנטונת המותגים המובילים כגון רויאל סאטן של חברת כיתן ואקסקלוסיב של חברת ורדינון מוכרים מגבת גוף גדולה במחיר של כ- 125 ש"ח, מגבת גוף בינונית במחיר של כ- 85 ש"ח ומגבת פנים במחיר של כ- 40 שקלים. כלומר סט מגבות יוקרתי נמכר במחיר של כ- 250 ש"ח.

בעולם, הסטנדרטים למגבות יוקרה מעט שונים. ראשית, המגבת צריכה להיות מיוצרת במאה אחוז מכותנה אורגנית עם תקן GOTS עולמי, כזו שלא הונדסה גנטית ולא השתמשו בחומרים כימיים מזיקים בתהליך הייצור. סיבי המגבת צריכים להיות ארוכים ובעלי טוויסט נמוך (חצי סיבוב) בכדי לאפשר את כניסת האוויר בין סיבי הכותנה, אלמנט שמביא לייבוש מהיר יותר של המגבת ומונע את היווצרותם של ריחות לא נעימים.

בנוסף, חשוב שזו תהיה כותנה סרוקה כזו שמלטפת ורכה למגע, ולבסוף משקל המגבת צריך להיות גבוהה מ GSM 800 כלומר, המגבת צריכה להיות עבה ובעלת נפח.

ישנו מותג מגבות, יאפי יוקרתי בשם Turkish Laundry שלקח את הסטנדרטים האלו למקום אחר, מדובר במגבות שמשתמשים בהם עשירי עולם, מגבות שמספקות לך את ההרגשה שתמיד חלמת עליה.

הבשורה שלנו לסייבר מאנדי הזה, היא ששמנו לב שלפני כחודש המותג נכנס למכירה באמזון עם מוצר בודד וייחודי לקהל הלקוחות, סט מגבות אולטימטיבי באריזת מתנה יוקרתית. המחיר הרגיל של סט מגבות הכולל 5 מגבות (מגבת גוף גדולה במיוחד, מגבת גוף בינונית, 3 מגבות פנים) נמכר במחיר של 130 דולר.

אולם, לרגל ההשקה ומבצעי הסייבר מאנדיי מחיר מותג המגבות עומד על 58.99 דולר (הנחה של 55%) ובנוסף לכך ישנו קופון מבצע העומד על 10% הנחה נוספים, כלומר זה באמת מבצע חסר תקדים של 65%, אז אם נשארה לכם יתרה במסגרת האשראי, ואם אתם מעוניינים לפנק מישהו אהוב או להתפנק בעצמכם, אז המבצע הזה בשבילך.

לרכישה, לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר