מחריף את המתקפה

איווט ליברמן נגד אריה דרעי: "אנטישמיות וגזענות לשמה"

ח"כ אביגדור ליברמן, מחריף את המתקפה שלו נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי ומגיב לטענות שעולי חבר העמים לא משלמים מיסים: "מדובר לא רק בעלילה, אלא באנטישמיות נטו ובגזענות לשמה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן ואריה דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, מחריף את המתקפה שלו נגד יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, ומגיב לטענות שעולי חבר העמים לא משלמים מיסים: "מדובר לא רק בעלילה, אלא באנטישמיות נטו ובגזענות לשמה".

כזכור, דרעי תקף אתמול את ההסתה של איווט ליברמן: "דרשת גם למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים".

"דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים", תקף דרעי: "מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל. ועוד ועוד. אז איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?".

בתגובה, תקף הערב (שני) ח"כ ליברמן את דרעי וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אריה דרעי כתב אתמול שאני דרשתי 'שני מיליארד שקלים לעולים מחבר המדינות שלא עובדים ולא משלמים מיסים' בנוסף לכך הטיל דרעי ספק באם נשארו יהודים ברחבי ברית המועצות לשעבר".

לדבריו: "מדובר לא רק בעלילה ובשקר גס, אלא באנטישמיות נטו ובגזענות לשמה. אנחנו דרשנו לקבוע הכנסת מינימום לכל הגימלאים החיים מהבטחת הכנסה בלבד בגובה 70% משכר המינימום".

"אני מדגיש", טען ליברמן: "שזה לכל הגימלאים ללא הבדל דת מין וגזע, וזאת בניגוד להשמצות של אריה דרעי. ההתייחסות לעולים כאוכלוסיה שלא עובדת ולא משלמת מיסים, ובכלל הספק אם הם יהודים או נותרו יהודים בברה"מ לשעבר, זה דבר מקומם ובלתי נסבל. מקוממת עוד יותר".

איווט תקף את הסיעות הפוליטיות בכנסת: "שתיקת הכבשים של הליכוד, ראשי הקואליציה וראשי כחול לבן. אף אחד מהם לא מצא לנכון לגנות את ההתבטאות הגזענית וחסרת התקדים כנגד ציבור שלם שמשרת בצבא, עושה מילואים, עובד ומשלם מיסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר