זוזו הצידה, גברים: מחקר מוכיח שנשים טובות יותר במנגל

מחקר מראה שדווקא נשים הן אלו שיותר בטוחות, הרפתקניות, יצירתיות ופשוט מכינות בשר טעים יותר, כשהן מחליטות להתמודד עם אש המנגל. אז אולי זו ההזדמנות של רעיות לשנות את המצב (MEN)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

גברים עשויים לחשוב שהם אדוני המנגל ובצדק, הרי הם אלו שעומדים מאחוריו בכל מפגש משפחתי ומתמודדים עם חום הלהבות בגבורה מעוררת השתאות. יש תפיסה כזו, חוק לא כתוב, שבשונה ממה שקורה לרוב במטבח הביתי בחיי היום יום, דווקא בכל הקשור לצליית בשרים על האש, גברים הם אלו ששולטים בזירה ומכינים את האוכל לנשיהם וטפם.

אך מחקר מראה שדווקא הנשים (לפחות בארצות הברית ומה שטוב לאמריקנים...) הן אלו שיותר בטוחות, הרפתקניות ויצירתיות, כשהן מחליטות להתמודד עם המבערים. בוודאי, מה ששייך לגברים, שייך להם והם יכולים לשמור על ההיסטוריה הארוכה והמפוארת שלהם בנטילת מושכות הגריל לידיים, אבל אולי זו ההזדמנות של רעיותיהן לשנות את ההווה והעתיד גם יחד.

על פי מחקרים שנערכו על ידי "אפלגייט", חברה לשיווק בשר, כשנשים לוקחות פיקוד על האש, הבשרים ערבים יותר לחיך. בהשוואה ל-59 אחוז בלבד מהגברים, 73 אחוז מהנשים מתבלות ומשרות את הסטייקים, הצלעות ושאר הנתחים האחרים במרינדה, לפני שמניחות אותם על המנגל.

בנוסף, נשים נוטות יותר להתנסות בטכניקות חדשות (62 אחוז מהנשים לעומת 50 אחוז מהגברים) ובטוחות יותר ביכולתן לגרום לקהל שהתאסף בחצר לשם המנגל, להנות מהחוויה.

אף על פי כן, קיימת סבירות גבוהה פי שניים שדווקא הגברים הם עדיין האחראיים העיקריים על המנגל במשפחה. אבל עם הידע החדש הזה, זהו זמן טוב לנשים לחולל שינוי וליטול מהם את האחריות הזו או לפחות להיות עזר כנגדם גם פה ולסייע להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר