יומיים לפיזור הכנסת

איווט ליברמן סיפר על אכזבת הבוחרים שלו

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, סיפר הבוקר על אכזבת הבוחרים שלו מהתנהלות המפלגה במו"מ הקואליציוני: "בגלל שלא נתת לגנץ להקים ממשלה צרה, לא נצביע" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
איווט ליברמן (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, סיפר הבוקר (שני) על אכזבת הבוחרים שלו מהתנהלות המפלגה במו"מ הקואליציוני: "בגלל שלא נתת לגנץ להקים ממשלה צרה, לא נצביע".

איווט סיפר כי יצא אמש עם רעייתו לתיאטרון בירושלים, שם שמע מגוון דעות של מצביעי מפלגתו, שהיו מאוכזבים מהתנהלותו במשא ומתן הקואליציוני, מו"מ המדרדר את ישראל לבחירות שלישיות בתוך שנה אחת בלבד. עם זאת הדגיש כי לא ישנה את דעתו וכי יהיה נאמן לערכיו.

לדברי ליברמן: "בכניסה פגש אותי בחור צעיר שלחץ את ידי ואמר: 'תשמע ליברמן, אני בחרתי ישראל ביתנו, אבל עם כל הכבוד, אם תכנס בסוף לממשלה צרה עם נתניהו, אני לא אסלח לך'.

"בדרך לאולם ניגשו אליי שתי נשים ואמרו לי: 'אתה יודע משהו חשבנו להצביע לך בפעם הבאה, אבל בגלל שלא נתת לגנץ להקים ממשלה צרה, לא נצביע'.

"בסיום ההצגה ניגשו אליי זוג מבוגרים ואמרו לי: 'ליברמן בבקשה תעשה הכל שלא נלך לבחירות נוספות, אפילו אם זה אומר כניסה לממשלה צרה עם נתניהו'".

ליברמן הדגיש: "התופעה הזו חוזרת על עצמה בשבועות האחרונים, והמסקנה שלי היא שתמיד יהיה מישהו שלא יהיה מרוצה ממהלכים שנעשים, אבל הדרך היחידה שבה אני מאמין ודוגל היא להיות נאמן לדרכך ולשמור על הערכים והעקרונות שבשמם הוקמה ישראל ביתנו ובשמם קיבלנו את קולות הבוחרים בבחירות האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר