התרגשות בחסידות

הערב: חתונת בת הזקונים של האדמו"ר מפרמישלאן

התרגשות שיא בחסידות פרמישלאן לקראת חתונת בת הזקונים של האדמו"ר שתתקיים הערב (שני) בבית המדרש של החסידות בבני ברק. החופה תערך בשעה 16:00 (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מפרמישלאן (צילום דוד קשת)

התרגשות שיא בחסידות פרמישלאן לקראת חתונת בת הזקונים של האדמו"ר שתתקיים הערב (שני) בבית המדרש של החסידות בבני ברק, כשהרבי יוביל בפעם האחרונה את ילדיו אל החופה.

החתן הוא הבחור המופלג ישעיה יואל פאנעט, בנו של האדמו"ר מקארלסבורג, ולרגל השמחה הגדולה יחנכו בחסידות היכל טישים חדש ומפואר שנבנה בחודשים האחרונים לטובת השמחה ולרגל הריבוי הטבעי בחסידות, דבר שגרם למצוקה של מקום.

לרגל החתונה הגדולה קושטו הרחובות הסמוכים לבית המדרש, וכן יצאו שלשה ניגונים חדשים, עליהם עמלו במקהלת החסידות, בנוסף ללימוד תורה במשך שעות רבות ברציפות, אותם יגישו בחורי החסידות כמתנה לרבי.

מעמד החופה צפוי להתקיים בשעה 16:00, ולאחר מכן יסבו קהל החסידים לסעודת מצווה חגיגית בהיכל הטישים החדש. לקראת השעה 23:00, לאחר ברכת המזון, יתקיים מעמד ה'מצווה טאנץ' במסגרתו האדמו"ר רוקד את ריקוד 'אשרינו' המסורתי בבית פרמישלאן יחד עם החתן.

בשבת הקרובה ישהו חסידי פרמישלאן בבני ברק, לרגל שבת שבע ברכות, ובמסגרת השבת המיוחדת יערוך האדמו"ר את שולחנו לראשונה בהיכל החדש, ובמוצאי שבת תתקיים שמחת השבע ברכות המרכזית בהשתתפות אדמו"רים ורבנים.

יצויין כי בפרמישלאן צפויים להתקיים בחודשים הקרובים שמחת בר המצווה לנכדו הבכור של הרבי, ולאחר מכן שמחת החתונה לנכדתו הראשונה.

היכל הטישים החדש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר