פרסום ראשון

ש"ס בדרך לקואליציה של עליזה בלוך בבית שמש

ש"ס צפויה לחתום על הסכם קואליציוני עם ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך ולהצטרף לקואליציה העירונית, כך נודע ל"כיכר השבת". בפנים: אלו התפקידים שש"ס תקבל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עליזה בלוך (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: ש"ס צפויה לחתום על הסכם קואליציוני עם ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך ולהצטרף לקואליציה העירונית, כך נודע ל"כיכר השבת".

לאחר משא ומתן שנמשך חדשים ארוכים, תנועת ש"ס מחד וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך מאידך, הגיעו למתווה מוסכם על כניסת ש"ס לקואליציה בכפוף לחתימה על ההסכם הקואליציוני שהושג ביניהם.

ל'כיכר השבת' נודע כי באם לא תתרחש דרמה של ממש ברגע האחרון, הרי שההסכם המדובר ייחתם בשעות הערב היום (שני) או לכל המאוחר, מחר בשעות הבוקר.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בין הצדדים הוסכם שש"ס תקבל את התפקידים הבאים: משנה לראש העיר, יו"ר ועדת המכרזים ושליטה על המועצה הדתית בבית שמש.

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון (צילום: יעקב כהן)

כזכור, במשך חודשים ארוכים התנהל המו"מ בין ש"ס ועליזה בלוך, כאשר מי שניהל את המו"מ מצד ש"ס הוא מנכ"ל המפלגה חיים ביטון, שפעל ישירות מול בלוך.

המו"מ ידע כל העת עליות ומורדות ובפרט לאחר כניסת 'דגל התורה' לקואליציה, צעד שהוגדר על-ידי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כ"תקיעת סכין בגב".

היום, זימן חיים ביטון את חברי מועצת עיריית בית שמש מטעם ש"ס כדי לעדכן אותם בפרטי ההסכם שהתגבש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר