סודות מאשת נדל"ן: כך תגרמו לביתכם להראות יקר יותר

גם אם אין לכם תוכניות להכניס את דירתכם לשוק הנדל"ן, תמיד תשמחו לשמוע כמה טיפים מאשה שמתמחה בהשבחת נכסים ומקסום הערך שלהם, איך היא עושה את זה. עצות ששוות קריאה (וכסף) (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שבע שניות. זהו פרק הזמן שליה ט. וורד, אשת נדל"ן, צריכה כדי לשכנע אתכם לקנות בית. וכשהמחיר המבוקש נע בין שבע לשמונה ספרות, זה אומר שהיא באמת צריכה לעבוד על מנת ליצור רושם ראשוני נהדר. "קניית בית נוגעת לחיבור רגשי ורוב האנשים יודעים אם הם מעוניינים בדירה או לא, תוך שבע שניות מרגע הכניסה פנימה", היא מסבירה.

בתור משביחת נכסים, וורד מתמחה במקסום הערך הנתפס של בית, כך שבאופן טבעי השתוקקנו לשמוע על הטיפים שלה לגרום לחללים להיראות במיטבם. גם אם יש לכם אפס תוכניות להכניס את דירתכם לשוק הנדל"ן, עצות אלו שוות קריאה (וכסף).

1. התחשבו בפריסת החלל שלכם

טיילו בביתכם ובכל חדר שאלו את עצמכם: 'מה אני רוצה לזכור יותר מכל במרחב הזה? האם את האח? את הנוף הנשקף מהחלונות? את הספה המיוחדת עם הדפס הבננות, שנותרה אחרונה בחנות והשגתי ברגע האחרון?'. היו ממוקדים ברושם הספציפי שתרצו להשאיר והדרך הטובה ביותר להדגיש זאת, היא ליצור מסלול מוגדר אליו, אומרת וורד.

"אם יש לכם דלתות צרפתיות יפות, למשל, אתם לא רוצים ספה שקרובה מדי אליהן, כך שלא תוכלו לפתוח את הדלת במלואה ולא רוצים להצטרך לחוג סביב הספה כדי להגיע אליהן", היא מסבירה. "הובילו אנשים למה שאתם רוצים שהם יזכרו".

2. זכרו שפחות - זה יותר

בכל חדר שואלת וורד את עצמה שאלה שניה: 'מדוע?' - "אם משהו בחדר גורם לי לשאול, 'למה הוא שם?' הוא צריך ללכת לפח", היא אומרת. מראה יעיל ומינימליסטי יותר, יכול לגרום לחדר להיראות יוקרתי. אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשמור על סביבה ריקה לגמרי, אלא פשוט לוודא שלכל דבר יש סיבה למיקום שבו הוא הונח.

3. נטשו טרנדים

אפור היה הבז' החדש במשך השנים האחרונות - עד כדי כך שהוא הופיע בכל מקום. "אנשים מתכווצים כשאני אומרת שאני אוהבת לצבוע כל חדר בלבן, אבל אני חושבת על הקירות כעל בד", היא מסבירה. זהו גוון שלא יימאס לכם ממנו, הוא מחמיא לכל דבר והוא מאפשר לכם לגרום לחדר להרגיש יותר כחול כהה, ורוד לוהט או כל מה שאתם מסתכלים עליו, רק על ידי החלפת כמה אביזרים.

4. שמרו על פרופיל נמוך

אנשים תמיד מדברים על כך שהם רוצים שהבית שלהם יהיה "קל, מואר ואוורירי" והדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא להכניס אליו כמה שיותר אור טבעי. וורד לרוב תוריד ווילונות בחדרים כדי להאיר את החלל והיא תחליף את הרהיטים בחלקים, בעלי פרופיל נמוך, שלא חוסמים את הנוף.

כל עוד התצוגה שלכם אינה של קיר לבנים, כדאי להשתמש בה כדי לתת לבית שלכם את הווייב של חדש מהניילונים. "כשאתם מוכרים בית, אתם באמת מוכרים אורח חיים", היא מסבירה. "אם אקנה את הבית הזה, אני אחיה לפי המנטליות שהושרשה בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר