הכללה דוחה

רון קופמן ליהודה שלזינגר: אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר

עיתונאי הספורט התעמת עם כתב ישראל היום ובשלב מסוים באמצע הסערה בטוויטר צייץ רון קופמן: "שלזינגר אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר" • ועל מה פרצה הסערה? (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך, יציע העיתונות, ערוץ הספורט)

רון קופמן, עיתונאי ופרשן ספורט המוכר גם בכינויו הקוף, צייץ היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כביכול חובשי הכיפה הם שקרנים: "אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר", כתב.

זה התחיל מציוץ של כתב ישראל היום, יהודה שלזינגר המשמש ככתב הפוליטי של העיתון, שהתייחס לסערת החסינות בשבוע בו צפוי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ לאשר סיפוח חלק מההתיישבות לישראל.

שלזינגר כתב: "שומע מנהיג המעצמה החזקה בעולם? אחלה שאתה רוצה לתת לנו גב לכל מה שנלחמנו והקרבנו ב70 שנה האחרונות אבל אנחנו עסוקים עכשיו בשמפניות ורודות ובכותרות ב'וואלה' אז נוותר", אומרים 3 רמטכ"לים לשעבר. הגיוני...".

בתגובה צייץ קופמן: "תגיד שלזינגר, יש משהו שאתה כותב לבד? או שהכל מוכתב מבלפור? איך זה עובד בסמרט-עיתון שלכם?".

יהודה שלזינגר לא נותר חייב והגיב: "תגיד קופמן, עדיין לא התגברת על זה שזרקו אותך מהעיתון? יושב לך טוב בכיס הכסף שעשית מה"סמרט-עיתון"? לא תעשה גילוי נאות לפחות?".

על כך הגיב קופמן: "שלזינגר אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר. אף אחד לא זרק אותי, ואני רק מאחל לך שתמשיך לבלות כמאכער של תקשורת, תמשיך להיות סמרטוט של בית המלוכה ותהיה בטוב".

הגולשים, ברובם הגדול, זעמו על התגובה של קופמן, כאשר רבים מהם אף טענו כי מדובר בהאשמה אנטישמית, כלשונם.

יהודה שלזינגר הגיב לפניית 'כיכר השבת': "שהשם יפנק אותו". תגובת רון קופמן לא התקבלה עד לשעת פרסום הידיעה. היא תפורסם במלואה כאשר תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר