קידוש ה'

שולם למר ריגש: 'א-ל' מלא רחמים' ו'אני מאמין' באו"ם • תיעוד

לרגל יום השואה הבינלאומי, נערך אמש טקס מיוחד גם באו"ם. הזמר החסידי שולם למר, הוזמן לומר קל מלא רחמים ולשיר "אני מאמין". למר ל'כיכר': "זה הניצחון שלנו כיהודים" (מוזיקה)

(צילום: האו"ם)

קידוש השם אל מול מאות שגרירים ונציגי ממשל מהעולם: הזמר והחזן הבינלאומי, שלום למר, הוזמן אמש (שני) לשיר את השירים "אני מאמין" ו"אל מלא רחמים" מעל בימת האו"ם בארצות הברית, לרגל יום השואה הבינלאומי שחל אתמול.

בתחילתו של הכנס, אמר הרב שניאור קדיש לזכרם של ששת מילוני קדושי השואה אל מול קהל הדיפלומטיים האורחים. הרב שניאור הינו פעיל במוסדות האו"ם, שימש כשגריר מטעמה למען הציוויליזציה ונציג ארה"ב לשעבר באו"ם.

הקדיש שאמר הרב שניאור, הצליח לרגש רבים בקהל ואף מחוצה לו שהתבטאו כי לא בכל יום מילות הקדיש מהדהדות מעל בימת האו"ם. ערד ניר, עורך חדשות החוץ של 'חדשות 12' כתב בהתרגשות: "קדיש בעצרת הכללית של האו״ם. לזכר ששת המיליונים!".

"זה היה מעמד זיכרון מרגש מאוד", מספר שלום למר בשיחה מיוחדת עם 'כיכר השבת', "באו שגרירים ואנשי ממשל מכל העולם ולמרות האנטישמיות שהרימה ראש בתקופה האחרונה - כולם התייצבו כדי לומר: לעולם לא עוד. כל המשתתפים שרו איתי יחד את השיר "אני מאמין" וקראו להילחם באנטישמיות, זה הניצחון שלנו כיהודים גם במקומות כאלה".

הקדיש

למר הפך בשנה האחרונה לאחד הזמרים והיוצרים המוכרים ביותר במוזיקה היהודית, עם ההחתמה הנוצצת במיוחד שלו בלייבל המוזיקה הבינלאומי היוקרתי 'דקה גולד' מבית יוניברסל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר