פעוטון הזוועות

בלתי נתפס: גננת חנקה חמישה פעוטות עם שמיכה

הפעוטון 'מאשה והדב' בפתח תקווה, בו סייעת גרמה באכזריות למותה של הפעוטה יסמין וינטה, מתברר כבית זוועות של ממש: סייעת נוספת מואשמת בהתעללות קשה בתינוקות אחרים (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
יסמין וינטה ז"ל. נהרגה באותו פעוטון (צילום משפחתי)

בבית המשפט בפתח תקווה הוגש לאחרונה כתב אישום חמור נגד סייעת בפעוטון 'מאשה והדב' בעיר, בו כזכור נהרגה התינוקת יסמין וינטה, בגין אלימות ותקיפה כלפי פעוטות.

מפרטי כתב האישום, שנחשף ב'כאן חדשות', עולה כי הסייעת ילנה סטרובינסקי חשודה כי במשך שלושה ימים ברציפות הפעילה כליפי חמישה פעוטות אלימות קשה, שכללה דחיפות וטלטול באוויר.

כמו כן, היא הטיחה את התינוקות בטרמפולינות וברצפה, וכיסתה את פניהם וגופם בשמיכה - "עד שהתקשו לנשום", לשון כתב האישום. בעקבות כך היא מואשמת בעבירות החמורות של אלימות ותקיפה כלפי חסרי ישע.

יצוין, כי המקרים המדוברים התרחשו בפעוטון 'מאשה והדב', באותה תקופה בה סייעת אחרת בו - אינה סקיבנקו - גרמה באכזריות למותה של הפעוטה יסמין וינטה בת 14 החודשים, ובהמשך הורשעה בכך ונשלחה לכלא ל-17 שנות מאסר.

דבריו של הקצין שחקר את פרשת מותה של יסמין (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

עורך הדין של משפחת וינטה, קובי שקלאר, אמר ל'כאן חדשות': "אנחנו מברכים על הגשת כתב האישום, וסומכים על הפרקליטות שתמצה את הדין עם האשמה".

"הגשת כתב אישום נוסף, מדגימה ללקוחות שלי, להורים המסכנים האלה, שמערכת המשפט עובדת, ושהמפלצות של אותו גן 'מאשה והדב' יעמדו לדין וישלמו את המחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר