לקראת עסקת המאה

השר בנט פגש את הרמטכ"ל להערכת מצב

ברקע הצגת תכנית המאה והחשש מפני מהומות של הפלסטינים, שר הביטחון נפתלי בנט, והרמטכ״ל אביב כוכבי קיימו סיור והערכת מצב מיוחדת ביהודה ושומרון (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, וידאו: טל עוז - משרד הביטחון)

שר הביטחון, נפתלי בנט, קיים היום (שלישי) סיור בגזרת יהודה ושומרון, ביחד עם ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, כחלק מהיערכות מערכת הביטחון להצגת תכנית המאה של הממשל האמריקאי.

השר קיים הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ״ל, מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת איו״ש, תא״ל יניב אלאלוף, וכלל מפקדי החטיבות המרחביות, במהלכה קיבל תמונת מצב עדכנית על הנעשה בגזרה, ועל המשמעויות שבהצגת התכנית.

בתוך כך, הנחה השר בנט את הכוחות להיערך לתרחיש של הסלמה מיידית בעקבות הצגת התכנית וכן להתססת השטח בהיעדר שיתוף פעולה מצד הרשות הפלסטינית.

בנט אמר בסיכום הערכת, המצב כי "מדינת ישראל ניצבת בפני ימים מכריעים של קביעת גבולות הקבע שלה והחלת הריבונות על ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון".

"אני שומע איומים מהצד הפלסטיני. שום דבר לא ירתיע אותנו. אני מסיים עכשיו הערכת מצב באוגדת איו״ש, פגשתי את כל מפקדי החטיבות. מערכת הביטחון וצה״ל ערוכים לכל תרחיש. ממשלת ישראל צריכה לקבל החלטות ולא להירתע מאיומים", אמר שר הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר