בואי לעשות עסק

נשלמות ההכנות לקראת אירוע 'עושות עסק' 6

מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה' נמצאת בשלב התיאומים האחרונים לקראת הכנס שיעמוד השנה בסימן שירותיות מנצחת • מקצועיות, העצמה וחוויה בשלושה מתחמי תוכן, באירוע הנשי-עסקי השנתי • נקודת זינוק לבעלות עסק (מעניין, מקודם)

(צילום: יח"צ)

אלף מאתיים נשות עסקים ויזמיות חרדיות יפגשו ביום שני, כ"ב שבט (17/2) במפגש עסקי יוקרתי בביצוע מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה'. זו השנה השישית שמחלקת האירועים של עיתון משפחה מפיקה אירוע שנועד להעניק לאישה החרדית חווית פנאי מרתקת ומעצימה ומאפשר לה למנף את העסק על ידי חשיפה לאנשי מקצוע מובילים.

האירוע יעניק פלטפורמה איכותית וחגיגית עבור קהיליית נשות העסקים המתפתחת.

אין זה סוד, כי העולם העסקי התרחב בשנים האחרונות, בדגש על נישה נשית. עשרות אלפי בתי אב, מתפרנסים כעצמאים, כאשר באחוז ניכר מהם, אלו הנשים הנוטלות על עצמן את עול הפרנסה.

השינוי בתפיסת העבודה והפרנסה, יצר צורך משמעותי למעטפת תומכת ומותאמת לנשות העסקים החרדיות. מעטפת הכוללת פן מקצועי, לצד חווית תוכן ומינגלינג מעשיר.

כידוע, העולם העסקי הכללי, מייצר אינספור מוקדי חיכוך בין אנשי עסקים, הנפגשים זה עם זה, יוצרים שיתופי פעולה ומפרים את העסק בסיוע הדדי. באירועים אלו, מושם דגש על כלי עזר שימושיים לאיש העסקים, כמו גם חווית משתמש משודרגת.

לנישה זו, נכנסה מחלקת האירועים של עיתון משפחה, שזיהתה את הצורך והביקוש והרימה את הכפפה בדרך המקצועית ובשלמות שהפכו למזהים העיקריים של אירועי 'משפחה'.

מחלקת האירועים מצליחה בכל פעם מחדש, להביא לקדמת הבמה את השמות החמים של העולם העסקי, מרצים ואנשי תוכן הנחשבים לכוכבים עולים בתחומם. נשות העסקים המגיעות לאירוע, יוצאות עם ארגז כלים עדכני ומדויק, המותאם לעולם המשתנה והדינמי בחוץ.

'עושות עסק 6', שמח להציג את האירוע העסקי השנתי, שיקבץ שלושה מתחמים נפרדים תחת קורת גג אחת!

מתחם קבלת הפנים

חלקו הראשון של האירוע יחל במתחם קבלת הפנים מפואר, שנועד לחמם את האווירה וייצור מינגלינג פורה וחיבורים עסקיים בין בעלות העסק. קבלת הפנים תלווה בבופה בשרי עשיר ובמתחם אופנה מעוצב בניחוח תצוגות האופנה בינלאומיות. במתחם האופנה, יוצגו טרנדים עדכניים ומותאמים לזירה העסקית – חרדית.

מתחם טד

הרצאותTED הפכו לשם קוד המתאר הצלחה ממוקדת ומדויקת בעולם התוכן וההרצאות. אותיות TED הם ראשי תיבות באנגלית למילים: Technology, Entertainment, Design; (טכנולוגיה, בידור ועיצוב)

מדובר בטרנד עולמי כובש, המאפשר הרצאות קצרות ומתומצתות בנושאים משתנים. העולם העסקי, המבין יותר מכל ש'זמן שווה כסף', מעוניין לשמוע רעיונות חדשים, אך איננו מוכן לבזבז על זה זמן רב. כך נולדו הרצאות ה'טד' בהן עולה מומחה ומוסר את השקפת עולמו או הגיונותיו העסקיים במינימום מילים ובמקסימום הנגשה.

הרצאות ה-TED עוסקות במגוון רחב של נושאים, בהם מדע, אמנות, עיצוב, פוליטיקה, חינוך, תרבות, עסקים, טכנולוגיה ועוד. המוטו של הרצאות 'טד' טוען שלרעיונות הנשמעים על פודיום 'טד' יש מקום לשנות עולם, ובשל כך, כדאי ומומלץ להעביר את הרעיונות הלאה!

הגישה החדשה והמרעננת להרצאות, הצליחה למשוך את טובי המרצים בעולם. ברשימת מרצי 'טד', תוכלו למצוא אפילו נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, ראש ממשלת בריטניה לשעבר גורדון בראון, אל גור, ביל גייטס ועוד. עד כה, נמסרו אין ספור הרצאות בסגנון 'טד'. וכל מי שטעם מהן, יודע כי זהו הפורמט המנצח להעברת מסרים בהירים, ברורים ויעילים.

גם מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה', חברה לטרנד העולמי הסוחף – ובאירוע הקרוב יעמדו מיטב המרצים ואנשי המקצוע בהרצאות קצרות ומתומצתות שיעניקו כלים מעשיים לנשות העסקים.

המרצים יעבירו מסרים חזקים שביכולתם לקדם את בעלת העסק בצורה משמעותית, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית.

מנכ"ל 'המרכז למצוינות בשירות', ד"ר נדב גולדשמידט, יעניק הרצאה ממוקדת ומדויקת על הסוד שיגרום ללקוחות להעדיף אתכם! ד"ר גולדשמידט מאמין כי הצטיינות בשירות לקוחות, תבטיח את הצלחת העסק לאורך זמן.

להרצאת ה'טד' השנייה, תעלה המרצה והמאמנת הגב' רותם חג'ג' עם המסר: "האושר טמון בך!" חג'ג' תבהיר בתמצות כי ההבנה ששינויים משמעותיים בתפוקה היומית, בגישה, בקשרים בינאישיים ובערך העצמי מניעים את העסק להצלחה.

להרצאת ה'טד' השלישית תעלה היזמית והמנטורית הגב' ספיר זיסמן עם מתווה עסקי לתכנית אסטרטגית. כידוע, כל בעל עסק, נדרש לתכנית אסטרטגית שימושית ויעילה. הרצאתה של ספיר זיסמן תבטיח לבאות ארגז כלים איכותי ומקצועי ובעיקר – רלוונטי ופשוט לביצוע.

בסיום הרצאות ה'טד', יעברו המשתתפות לאולם המרכזי של מתחם כתר הרימון, להמשך ערב של העצמה וצמיחה.

כמיטב המסורת של עיתון 'משפחה', גם הפעם, יושם דגש על עיצוב מתקדם וקולינריה גבוהה. מנות בשריות, מוקפדות ומעוצבות באופן אישי על ידי מטבח השף של 'כתר הרימון', יוגשו בהגשה אישית למשתתפות הערב.

החוויה תכלול קטעים מוזיקליים שיוגשו על ידי תזמורת אביבים בניצוחה של הגב' שלי קרמר.

מחלקת האירועים של העיתון משפחה מזמינה אותך לאירוע חד פעמי ובלתי נשכח!

לפרטים והרשמה חייגו עכשיו: 0506680113

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר