סקר חדש: קייט מידלטון היא בת המלוכה הכי אופנתית

על פי מחקר חדש, קייט מידלטון נבחרה לאייקון האופנה המלכותי הבכיר. אחריה מופיעה גיסתה, מייגן מרקל ואחרונה ברשימה, המלכה אליזבת. תודו שאתן לא מופתעות (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האהבה שלנו לקייט מידלטון ניצתה כבר ממבט ראשון בתצלומים שבהם נראתה עטופה במיטב המחלצות, אי אז לפני כ-9 שנים, כשהתארסה לנסיך ויליאם. חוש האפנה המלוטש שלה ידוע לכל ועיניהן של רבבות מנשות העולם נשואות אליה ולכל תלבושת שבה היא יוצאת מפתח הארמון. לאחרונה, נערך סקר שמטרתו לבדוק מיהו אייקון האופנה המלכותי הבכיר. אולי זו בכלל מייגן?

ובכן, לתוצאות: כמעט מחצית מהנשאלים (47.8 אחוזים) הצביעו בעד הדוכסית מקיימברידג' במחקר שערכה האקדמיה לקמעונאות האופנה [בהתאם לעיתון הבריטי, ה"סאן"]. 20.1 אחוז מהמשתתפים הצביעו בעד הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל.

קייט התבררה כפופולרית בקרב מספר דורות ואילו ההשפעה של מייגן חלה בעיקר על אנשים מתחת לגיל 45.

עם מעילים בהירים, כובעים ואביזרים תואמים, המלכה אליזבת השניה נבחרה לאייקון האפנה השלישי בהשפעתו בממלכה.

הנסיך הארי, בעלה של מייגן, נבחר למסוגנן ביותר מבין גברי הממלכה.

לי לוקאס, מנהל האקדמיה לקמעונאות האפנה, אחד מבתי הספר המובילים לאופנה באנגליה, אומר: "מייגן אולי חלשה על כמה מטרים נוספים לאחרונה, אך קייט התגלתה כבת המלוכה המובילה בתחומי האופנה לאורך קילומטרים. מאז שעיתונים היו זמינים להמונים בבריטניה, המשפחה המלכותית השפיעה על סגנון הלבוש של התושבים וכיום, עם האינטרנט והמדיה החברתית העומדת לרשותם, קל יותר לאנשים לחקות את בחירות הבגדים שלהם".

"בנוסף למעצבים ידועים", הוא ממשיך. "שתי הדוכסיות נצפות לא מעט כשהן עוטות על עצמן פריטים מרשתות גדולות ועממיות כמו זארה, טופשופ ומארקס אנד ספנסר, מה שהופך אותן לקשורות יותר לעם הבריטי ואת הבחירות האפנתיות שלהן לנגישות יותר", המשיך מר לוקאס.

"ההשפעה העצומה שיש להן ניכרת כאשר מוצגות תמונות שבהן הן נראות לובשות פריטים של חנויות זולות שאחר כך נמכרים תוך דקות. על ידי חיבוק עולם האופנה והסגנון הנועז לעתים קרובות של הנסיכה דיאנה, קייט למדה כיצד לאזן טרנדים עם מסורת ונחמד לראות שהיא מחזיקה את המסורת בחיים"

ולנו לא נותר אלא להסכים עם הדברים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית