חשיפת 'כיכר השבת'

'הצהרת תובע' נגד המדריך: תקף שלושה נערים נוספים

המשטרה הגישה 'הצהרת תובע' בפרשה שפורסמה לראשונה ב'כיכר השבת': המדריך מהמוסד החרדי, שתקף באכזריות שלושה נערים, מלבד הילד בן ה-13 - לגביו כבר הואשם (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המדריך, בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית המשפט האריך היום (חמישי) פעם נוספת את מעצרו של הצעיר הירושלמי שכבר נאשם בפגיעה חמורה בילד בן 13, בעת שעבד כמדריך במוסד חרדי מוכר, ולאחר מכן נחשד בתקיפת ילדים נוספים.

במקביל, המשטרה מסרה לשופט 'הצהרת תובע' בפרשה החדשה - שנחשפה ב'כיכר השבת' - ולפיה כבר בקרוב היא תגיש כתב אישום שני נגד המדריך העצור.

כזכור, ראשיתה של הפרשה לפני שלושה שבועות, אז הודיעה המשטרה כי עצרה את המדריך, ש.ח.ש. בן ה-22, בגין עבירות חמורות שביצע בילד בן 13, בזמן שעבד כמדריך במוסד בו הילד חוסה.

בהמשך הוגש נגדו כתב אישום מזעזע, בו תואר כי בשעת הלילה, כאשר הוא ליווה את הילד לשירותים, ביצע בו עבירות חמורות בהיותו אחראי עליו, ובאחד המקרים אף איים עליו שאם יספר על מעשיו - יכה אותו.

אלא שבמהלך שהותו במעצר, חלה התפתחות דרמטית: בדיקה שערכו מנהליו של המוסד העלתה, כי המדריך תקף ילדים נוספים, לאורך תקופות ממושכות.

היום כאמור הוגשה הצהרת תובע בפרשה החדשה, ובדיון בבית משפט השלום בירושלים מסר נציג המשטרה כי מדובר נכון לעכשיו בשלושה קטינים, שבינתיים נחקרו על ידי חוקר ילדים, כפי שהחוק מחייב.

השוטר, רס"ב אבי שבתאי, הוסיף: "אבקש להאריך את המעצר של המשיב בחמישה ימים, מאחר והמסוכנות שלו ברורה ממעשיו".

מנגד, עו"ד עוז רודה, בא כוחו של המדריך, אמר: "אני מתנגד להארכת המעצר. מעצר זה לא עונש, ולא מקדמה לעונש. זו תקופה ארוכה לכל הדעות. אין כל הצדקה להארכה כזו. המשטרה היתה צריכה כבר להגיע היום עם כתב אישום. לכן אבקש לשחררו".

אך השופט אורן סילברמן נעתר כאמור לבקשת המשטרה, האריך את המעצר בחמישה ימים ונימק: "קיימת תשתית ראייתית ועילה לכאורה לבקש את מעצרו של המשיב אף עד לתום ההליכים בעניינו. קיימת מסוכנות ברורה מהמעשים המיוחסים".

"מדובר במספר רב מאוד של עדויות, וזה הוא המקרה המתאים לאפשר את מניין הימים שקובע החוק", סיים השופט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר