סקרי סוף השבוע

'כחול לבן' ממשיכה לשמור על פער מהליכוד

סקרי סוף השבוע מלמדים, כי "כחול לבן" עדיין מצליחה לשמור על פער לטובתה מול מפלגת הליכוד, זאת למרות התפוצצות פרשת 'המימד החמישי', עדיין אין הכרעה בין הגושים (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ינתן זינדך, פלאש 90)

סקרי סוף השבוע מלמדים, כי "כחול לבן" עדיין מצליחה לשמור על פער לטובתה מול מפלגת הליכוד. אם היה נראה במהלך השבוע כי המגמה משתנת, הרי שסקרים המתפרסמים הבוקר (שישי), מלמדים כי למרות החקירות הצפויות בפרשת המימד החמישי בראשה עמד בני גנץ, "כחול לבן" עדיין חזקה.

סקר "ישראל היום" ו-"i24NEWS" שבוצע באמצעות מכון "מאגר מוחות" העלה כי אילו הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, כחול לבן נשארת מפלגה הגדולה עם 36 מנדטים.

מפלגת הליכוד אחריה עם 33 מנדטים, סיעת הרשימה הערבית המשותפת נהנית מ-13 מנדטים ומפלגת ש"ס עם שמונה מנדטים. מפלגת ימינה מקבלת 8 מנדטים, רשימת העבודה-גשר-מרצ זוכה ב-8 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים וגם ישראל ביתנו עם שבעה מנדטים. מפלגת עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה (1%).

בחלוקת הגושים, הימין עם 56 מנדטים, גוש השמאל והערבים עם 57, ישראל ביתנו עם שבעה מנדטים.

סקר 'מעריב' שפורסם הבוקר מביא נתונים שונים במעט. כחול לבן בראשות בני גנץ הייתה מקבלת 36 מנדטים, לעומת מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו שמקבלת בסקר 32 מנדטים.

עוד בסקר: הרשימה המשותפת עולה ל־14 מנדטים. ביתנו בראשות אביגדור ליברמן מפסידה אחד ויורדת ל־8 מנדטים. ש"ס מקבלת בסקר 8 מנדטים, ואילו יהדות התורה עם 7 מנדטים, גם מפלגת ימינה עם שבעה מנדטים.

הסקר נותן יתרון לגוש השמאל והרשימה המשותפת, שמגיעים יחדיו ל־58 מנדטים, לעומת 54 לליכוד ולמפלגות גוש הימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר