טור דעה • צפו

גיבורים, אבל רק על החרדים // ישי כהן

משרד הבריאות שוב גיבור אבל רק על החרדים ועל הדרך מאבד את אמונם! וכן, האשמה מוטלת גם לפתחם של הנציגים החרדים, כי אם לא סופרים אותנו - זה כישלון שלהם, לפני הכל! (דעות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

אם התחלואה בעיר אלעד אכן גבוהה ומצדיקה סגר - אני בעד, כולנו בעד. להציל חיי אדם - זה קודם להכל. בגל הראשון הוכח בבירור שהסגר מציל חיים.

אבל נראה שהסיפור של אלעד - שונה.

מנהיגי העיר טוענים שהמספרים שמציג משרד הבריאות על היקף התחלואה בעיר - לא נכונים. לטענתם, קצב ההדבקה בעיר לא מצדיק סגר. ויש להם גם הוכחות לכך.

וכאן הבעיה שלי עם משרד הבריאות. איך ייתכן שאתם סוגרים את התושבים, פוגעים בשגרת החיים של עיר שלימה, ואיש לא מרגיש צורך לבוא ולהסביר, להכין, להתעמת עם הנתונים. לא מול התושבים - ולא מול הנהגת העיר.

אני בטוח שאם היה מדובר בעיר חילונית - גם אם היו מטילים סגר - ובנתיים באורח פלא זה לא קורה - איש במשרד הבריאות לא היה מעז לעשות זאת בלי להתייצב מול המצלמות ולהסביר לתושבים, ברחל בתך הקטנה, את פשר הצעד, וכן, גם להתמודד עם השאלות.

חשבנו שמשרד הבריאות הפיק לקחים מהגל הראשון? כנראה טעינו. עם כל הכבוד לביקורים בבתי האדמו"רים, משרד הבריאות מאבד את אימון הציבור החרדי - ובצדק.

האם רק כאשר יש ראש עיר מהליכוד, הצורך בסגר נעלם - אבל כשמדובר בעיר חרדית, היד קלה על ההדק?!

כן, אני תומך בסגר אם מדובר בצורך להציל חיי אדם, אבל מה הסגר מועיל אם אתם מונעים פינוי חולים למלוניות - ובכך גורמים לעליית התחלואה?! מה אתם מצפים כשאתם משאירים חולה קורונה בבית קטן עם אחד-עשר נפשות?!

ומילה לפוליטיקאים החרדים; זה נחמד לשמוע את הביקורת שלכם על הסגר. אבל חברים, אתם חלק מרכזי מהממשלה, מקבינט הקורונה. אל תוציאו סיסמאות לתקשורת, גשו ותדפקו על השולחן בשביל הבוחרים שלכם, תחשבו שעל כף המאזניים מונח עוד איזה ג'וב או תפקיד נחשק.

אם לא סופרים אותנו, את הציבור החרדי - זה בראש ובראשונה כישלון שלכם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר