7 דברים שאין לאחסן בחדר האמבטיה

שומרים את מלאי התרופות בחדר האמבטיה? די בטוח שכן. כמו כולנו. אבל' מתברר כי הטמפרטורה והלחות ששם הם קרקע בטוחה לגידול חיידקים. אז הנה עוד 6 דברים שלא כדאי לאחסן בחדר האמבטיה (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

שומרים את מברשת השיניים בכוס דקורטיבית ליד כיור האמבטיה? די בטוח שכן. כמו כולנו. אבל מתברר כי החום והלחות של חדר האמבטיה הם קרקע בטוחה לגידול לחיידקים ובקטריות. ולא, אנחנו לא ממליצים לשמור את מברשת השיניים שלכם על השידה בחדר השינה. אבל כדאי שתשקלו להעביר את שבעת הדברים הבאים למקום אחר בבית:

תרופות

כל השנים האלה חשבתם שהתרופות שלכם היו מאוחסנות בצורה הטובה ביותר בארון התרופות. אבל האמת, הטמפרטורה ורמות הלחות המשתנות ממקלחות חמות עלולות להפריע ליציבות התרופות, מה שהופך אותן ליעילות פחות ואף לגרום לתוקפן לפוג מהר יותר, על פי Medline Plus. וזה כולל את כל סוגי התרופות. עדיף לשמור על תרופות במקום קריר ויבש כמו מגירות המטבח.

מקדמי הגנה

מעבר לתאריכי תפוגה, מקדמי הגנה יכולים גם לאבד את היעילות שלהם מהר יותר כאשר הם מאוחסנים במקומות חמים. האמבטיה הגדושה בחום ואדים יכולה להרוס את התכשיר ואף לגרום לעובש.

איפור ומברשות איפור

שוב, החום והלחות בחדר האמבטיה יכולים להקטין את תוחלת החיים של מוצרים אלו ולהשחית אותם. בנוסף, מברשות ותכשירי איפור מהווים מעצם היותם כר פורה לגידול חיידקים, בקטריות ואפילו עובש. כדי למנוע מכל זה לקרות, ודאו שאתם שוטפים את המברשות באופן קבוע במים חמים וסבון ושומרים אותם בחדר השינה מלכתחילה.

בשמים

מן ההתזה הראשונה של הבושם האהוב עליכם, איכותו מתחילה להדרדר בהדרגה עקב חמצון. חשיפה לחום ולחות מאיצה את התהליך על ידי השמדת המולקולות וגורמת לריח הנעים לפוג מהר יותר. הוסיפו את זה לרשימת הדברים שתעבירו לחדר השינה.

לקים

לנשים שבינינו, יצא לכן פעם לפתוח בקבוק של לק ולגלות שהגוון האהוב עליכן הפך לעיסה סמיכה? אם תאחסנו את אוסף הלקים שלכן בחדר האמבטיה, אדים יכולים לגרום לו נזק. חום יכול גם לשנות את הצבע, אז מוטב לשמור את הגוונים החביבים עליכן במקרר, כאמצעי הגנה.

סכיני גילוח

תקופות ארוכות של לחות ורטיבות עלולות להקהות את סכין הגילוח ובסופו של דבר לגרום למתכת להתחמצן ולהחליד. יש לאחסן סכיני גילוח במגירת חדר השינה (אוקיי, חבילות אטומות ניתן לאחסן בחדר האמבטיה), ולנגב (או לייבש בפן) את התער לאחר השימוש כדי להאריך את חייו.

מכשירי חשמל

לחות גבוהה עלולה להזיק למוצרים חשמליים, כמו מטענים לטלפון. אלא אם כן המכשיר יוצר במיוחד עבור שימוש בחדר האמבטיה (למשל, מברשת השיניים החשמלית שלכם), יש להרחיק אותו משם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר