זה הפריט הכי לא צפוי שיעזור לכם לסדר את המקפיא

תופעת הבלגן בפריזר מטרידה אותנו כבר זמן רב וזהו, "אחרי החגים" הגיע והחלטנו לשים קץ לכאוס שמתחולל בו ולעשות סדר. כמה טוב שמצאנו טיפ מפתיע לארגון הפריזר, ממומחיות בתחום (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בכל הקשור לסדר וארגון, מייסדות החברה "הום אדיט", קלי שירר וג'ואנה טפלין, נוהגות לנצל חפצים לא צפויים כדי לבצע את העבודה.

מחפשים דרך חמודה לאחסון גלילי נייר עטיפה? הן מייעצות להשתמש במתלה לבגדים עם ווים, כדי שגלילי הנייר יעמדו כמו שצריך. מנסים להבין איך למקסם את שטח ארון התבלינים העמוס שלכם? שירר וטפלין ממליצות להשתמש במגש עגול מסתובב שעליו תניחו את קופסאות התבלינים - וזהו רק קצה הקרחון של היצירתיות המופלאה שבה הן משתמשות כדי לחולל שינוי בהמוני בתים מעבר לים.

תופעת הבלגן בפריזר מטרידה אותנו כבר זמן רב וזהו, "אחרי החגים" הגיע ואין לנו לאן לברוח יותר. החלטנו לשים קץ לכאוס שבו אנו חיים ולעשות סדר פיזי ומנטלי בכל החזיתות בחיינו. בדיוק במקום ובעת הנכונה, נתקלנו בטיפ מפתיע משירר וטפלין, מומחיות לסדר וארגון, לשמירה על הסדר בפריזר, לתמיד: מחזיקי עיתונים מהסוג הבסיסי ביותר, כזה שנמכר גם לאחסון קלסרים ותיקיות.

"מחזיקי עיתונים מצוינים לאחסון מזון קפוא ושליפתו בעת הצורך", אומרות מומחיות הסדר ששמם הולך לפניהן וזכו לארגן כמה מהבתים של האנשים הכי ידועים בארה"ב.

כן, אותו הפריט המאובק שקיים לכם בסלון או בחדר העבודה כבר שלוש שנים ונושא בתוכו מגזינים מהוהים, כתבי עת מרתקים או מסמכים חשובים, יכול להקל על איתור המאכלים הקפואים שלכם. חשבו על זה: הם בגודל האופטימלי לקופסאות פיצה קפואות וחפיסות העשויות קרטון של מארזי קרחונים ושלגונים למיניהם. יותר מכך, הם יכולים לעמוד או לשכב, תלוי בגובה המקפיא ותוכלו למקם כמה מהם בחלל המקפיא, כדי למיין דברים לפי קטגוריות (כלומר: אחד לפירות קפואים, אחד לירקות, אחד לארוחת בוקר, אחד לארוחת ערב וכו').

על לא דבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר