3 הטיפים הכי טובים לניקוי הבית שלמדנו ב-2022

הקדישו קצת זמן להיפטר מהשיער והלכלוך שהצטברו בשואב האבק שלכם, כך שהוא יהיה מוכן לתפוס את כל הזוהמה שתשליכו ב-2023 - זו רק אחת מההמלצות שלנו. המשיכו לקרוא לעוד (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בכל פעם שאנו בטוחות שכבר לא נותר לנו מה ללמוד ויש באמתחתנו את כל השטיקים והטריקים הכי מבריקים לניקיון הבית, מגיעה לפתחנו שיטה חדשה שטורפת את הקלפים. הנה 3 כאלו ש-2022 הכירה לנו מוטב שגם אתם תתוודעו אליהן:

הדרך הנכונה לנקות מזרון

למרות השימוש שלנו במזרונים מדי יום, רובנו מזניחים את הניקוי שלהם. למעשה, עלינו למרק אותם מדי חצי שנה, כדי למנוע הצטברות של לכלוך, אבק ועור מת. התהליך פשוט. ראשית, זרקו את המצעים שלכם לכביסה. לאחר מכן, שאבו אבק או פסולת. טפלו באופן נקודתי בכתמים באמצעות תערובת של חצי כוס מים קרירים עם חצי כוס מי חמצן. לבסוף, פזרו סודה לשתייה על המזרון והניחו לה לשבת במשך שעה, כדי לנטרל ריחות. שאבו את הסודה לשתייה, הפכו את המזרן וחזרו על אותן פעולות בצד השני.

כיצד לקבל מסכים נטולי 'סימנים'

אם איכות התמונה של הסרטון שאתם בדיוק צופים בו, לוקה בחסר - יכול להיות שפשוט לא העברתם סמרטוט על מסך המחשב שלכם כבר חודשים (נו נו נו!). האריכו את תוחלת החיים של הצגים בביתכם על ידי הבהקה שלהם אחת לשבוע. במסכי פלזמה שטוחים, LCD, LED ו-OLED, ודאו שהם כבויים. לאחר מכן, אבקו אותם בעדינות עם מטלית מיקרופייבר. רססו חומר ניקוי הבטוח לשימוש במסכים על מטלית רכה (לעולם לא ישירות על הצג) ונגבו בתנועתיות של קדימה ואחורה. הניחו לו להתייבש לחלוטין לפני הפעלת המכשיר מחדש.

מכשירי ניקוי נקיים? זה קלי קלות

עם כמה שזה נשמע מופרך, ניקוי שואב האבק או מדיח הכלים שלכם הוא הכרחי. מומלץ להבריק את המדיח כל כמה חודשים, או ברגע שמבחינים בריח לא נעים האופף אותו, בכלים שיוצאים ממנו מוכתמים או בעובש. למרבה המזל, קל לנקות מדיחי כלים עם מעט חומץ, סודה לשתייה וקרצוף. באופן דומה, הקדישו קצת זמן להיפטר מהשיער והלכלוך שהצטברו בשואב האבק שלכם, כך שהוא יהיה מוכן לתפוס את כל הזוהמה שתשליכו ב-2023.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר