#לאמתביישת

קולקציית כיסויי הראש של רייצ'ל שלינור אברג'יל תעוף עליה

וגם אנחנו! רייצ'ל מצטרפת למחאה של מאמע שכבשה את הרשת עם מאות נשים שפרסמו בגאווה כיסוי ראש תחת התיוג #לאמתביישת ועל הדרך משיקה קולקציית קיץ ססגונית ומהפנטת שמחברת בין טונות של סטייל והקפדה על חוויית חבישה נוחה ונעימה (אופנה)

לבחור לחבוש כיסוי ראש כהלכה בלי לוותר על הסטייל (צילום: רייצ'ל)

גללו לסוף הכתבה - אחרי גלריית התמונות - מחכה לכן הגרלה שווה באינסטגרם של מאמע!

רייצ'ל משיקה בימים אלו את קולקציית הקיץ ששמה דגש על צבעים טרופיים ססגוניים שמתאימים בול למזג האוויר ולחופש המתקרב. צבעי המרקר משתלטים לנו על המלתחה והצבעוניות הזו גורמת לכל לוק רגיל להיראות פורח ויפה יותר.

הקולקציה של רייצ'ל מחולקת לשניים: ליין אחד הוא ייבוא מיוחד מפריז שכולל כובעי פדורה שיכולים לשמש גם ככיסוי מלא וצנוע לראש לצד הגנה יפה מקרני השמש, וכן, כובעי קוקטייל שעומדים לככב בעונת האירועים הקרובה. החידוש בקולקציה האחרונה הוא שכובעי הקוקטייל שולבו בכיסויי ראש מלאים והתוצאה אלגנטית ואצילית.

הליין השני של רייצ'ל מוקדש לעיצוב ויצירה אישית מבית המותג, ומציע פריטים שהופכים את כיסוי הראש לחוויה נעימה ומחמיאה עם פטנטים ושדרוגים מבית רייצ'ל, לצד חשיבה קפדנית על הפרטים הקטנים ביותר, כמו למשל ה"אדלה" - פטנט שמשלב בין כובע למטפחת וחוסך התעסקות בקשירה.

כיסוי ראש הוא כתר וגאווה לכולנו, אך בואו נודה על האמת: לא קלים חייה של זו המכסה את ראשה בכיסוי ראש מלא. האתגר בא לידי ביטוי בעיקר בימות הקיץ, ולכן ברייצ'ל שמים דגש על שימוש בבדים נושמים שמלבד החבישה הנוחה, מעניקים לוק קליל וקייצי.

את הקולקציה הכיפית הזו ניתן להשיג באתר של רייצ'ל Rachel.org.il או בחנות שנמצאת במיקום מרכזי בירושלים - רחוב יפו 70, צמוד לכיכר הדווידקה.

בואי לבחור לחבוש כיסוי ראש כהלכה בסטייל וללא פשרות כי הקיץ הזה גם לך מגיע!

רייצ'ל, יפו 70 ירושלים | 02-652-8227

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית