הולכים על הטוב ביותר

בטיחות מדור לדור: סורגדור - לא מתפשרים

זה עובר במסורת, מסבא לאבא, ומאבא לדור הצעיר: על מצוות 'ונשמרתם' לא מתפשרים, זו הסיבה שכל משפחה חרדית בוחרת במוצרי 'סורגדור' – להגנה ובטיחות מלאה (בטיחות)

הלקוחות הם אלו שמרוויחים. סורגים ברמה (צילום: יח"צ)

זה עובר במסורת, מסבא לאבא, ומאבא לדור הצעיר: על מצוות 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' – לא מתפשרים, זו הסיבה שכל משפחה חרדית, לא מתפשרת על פחות מהטוב ביותר, ובוחרת בכל אחד ממוצרי 'סורגדור' – להגנה ובטיחות מלאה של ילדיהם ושאר בני המשפחה.

כשותפים מלאים במשך שנים רבות, לבטיחותם של עשרות אלפי משפחות חרדיות בכל רחבי הארץ, שבחרו להתקין בביתם סורגים, מעקות, חלונות ועוד מוצרי בטיחות מבית 'סורגדור', אנו מתחייבים למחירים המשתלמים ביותר בכדי לאפשר גם לכם לשמור על בטחון המשפחה שלכם.

למרות הרמה הגבוהה של המוצרים – מחיריהם זולים בהרבה בהשוואה למחירי השוק, זאת בשל העובדה ש'סורגדור' מייבאים באופן עצמאי את כל חומרי הגלם לארץ, כך נחסכים פערי עלויות גבוהים, והלקוחות – הם אלו שמרוויחים...

כיום, 'סורגדור' מדורגת במקום הראשון כחברה האמינה, הבטוחה והמתקדמת ביותר בתחום הברזל: ייצור סורגים, מעקות, דלתות, שערים, קונסטרוקציות ועוד... ובתחום האלומיניום: ייצור חלונות, סגירת מרפסות, דלתות, מעקות, תריסים ועוד...

מנתונים בשטח ברמת בית שמש ג', לדוגמא: 'סורגדור' מתקינה את מוצריה ביותר מ- 80% מהפרויקטים! החברה מתקינה בבלעדיות לרוב קבוצות הרכישה במגזר החרדי ומחזיקה בעוד עשרות פרויקטים בבנייה ברחבי הארץ, כך בימים אלו הסתיים פרויקט רב מימדים של חברת 'תדהר' באחיסמך – למגזר החרדי.

חברת 'סורגדור' מעסיקה כיום כ-120 עובדים מקצוענים, כולם מועסקים כשכירים ולא כקבלני משנה, כך תיהנו משירות אישי ויעיל ומחויבות אישית של כל עובד למקסימום איכות. כל מוצרי 'סורגדור' עומדים בתקנים המחמירים ביותר, הם עוברים תהליך כימי מתקדם למניעת קורוזיה (חלודה) ועוברים צביעה בתנור חם בשיטה אלקטרו-סטטית בכלים החדשים והמתקדמים ביותר. כמו כן, כל המוצרים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר ונהנים מגימור מוקפד, איכותי ובטיחותי.

בין המוצרים המבוקשים ביותר, במיוחד בימים אלו לקראת חג הסוכות, הינן המרפסות התלויות / על עמודים, המותקנות בצמוד לדירה (בכל קומה וגובה) ומאפשרות למשפחה החרדית ליהנות מחג סוכות שמח ורגוע, ללא טירחה ומאמץ בירידה לסוכה ברחוב.

המרפסות המיוחדות, מיוצרות בליווי מהנדס צמוד, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המאפשרות לכם ליהנות תוך זמן קצר ממרפסת חדשה צמודה לביתכם!

לכל היתרונות של 'סורגדור' נוספות 8 שנות אחריות מלאה, מה שמאפשר לכם ליהנות מרוגע נפשי וביטחון מלא במוצרי הברזל והאלומיניום שבחרתם לבית שלכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר