מארי קונדו: "הבית שלי נהיה מבולגן מאז שילדתי"

כוהנת הסדר הבינלאומית סיפרה שסדרי (!) העדיפויות שלה השתנו מאז שילדה. "עד עכשיו עשיתי כמיטב יכולתי לשמור על הבית שלי מאורגן כל הזמן, אבל די ויתרתי על זה", אמרה. איך נפלו גיבורים (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מארי קונדו היא האישה שאליה כולנו נשאנו עיניים כדי לקבל עצות איך לשמור על הבית שלנו נקי ומתוקתק כמו במגזין (אוקיי, בסוף התפשרנו גם על הרבה פחות מזה), אבל כעת מסתבר שמאז שהפכה לאמא, מלכת הסדר הבלתי מעורערת אפשרה לביתה להראות קצת פחות כמו בית מרקחת (מזדהים, אה?).

תוך כדי קידום ספרה האחרון, "קוראשי בבית של מארי קונדו: איך לארגן את המרחב שלכם ולהשיג את החיים האידיאליים" (קוראשי = דרך חיים), היועצת נחשפה בפני מעריציה והצהירה בגאון: "הבית שלי מבולגן".

כפי שדווח ב"וושינגטון פוסט", קונדו סיפרה שסדרי (!) העדיפויות שלה השתנו מאז שילדה. "עד עכשיו הייתי מסודרת מקצועית, אז עשיתי כמיטב יכולתי לשמור על הבית שלי מסודר כל הזמן", אמרה. "אבל די ויתרתי על זה, באופן חיובי. עכשיו אני מבינה שמה שחשוב לי הוא ליהנות מהבילוי עם הילדים שלי בבית".

לאחר מכן הוסיפה, "הבית שלי מבולגן, אבל הדרך שבה אני מבלה את זמני היא הדרך הנכונה עבורי בזמן הזה, בשלב הזה של חיי".

קונדו התחתנה עם טאקומי קווהארה ב-2012 והם כיום הורים לבנותיהן סאטסוקי ומיקו, כמו גם בן שהביאו לעולם באפריל 2021.

מארי קונדו ובעלה (צילום: שאטרסטוק)

נקודת המבט השונה הזו על ארגון, כהורים, היא חלק ממה שקונדו חוקרת בספרה החדש. וכפי שמציין אתר החדשות הכלכליות "מרקטווטש", הספר החדש שלה עוסק יותר ב"פינוי הזמן שלכם" ובאתר שלה אפילו צוין: "המטרה האמיתית של הסידור היא לא לצמצם את החפצים או הכאוס שלכם. המטרה הסופית היא לעורר בכם שמחה מדי יום ולנהל חיים מאושרים".

כן, אנחנו בהלם (הכיצד נפלו גיבורים?!), אך באותה נשימה, נשמח לראות איך הגברת קונדו *חושבת* שברדק נראה (כי אנו מנחשים שהחפצים בארונותיה עדיין עומדים כמו חיילים).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר