אין לו גבולות

חוצפה! שר המשפטים מעליל על החרדים: אשמים בקורונה

כחלק ממאבקו האובססיבי למען המשך קיום ההפגנות נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר המשפטים, אבי ניסנקורן, העליל על הציבור החרדי כי הוא האשם בנגיף הקורונה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בזמן שאלפי מפגיני השמאל ממשתתפים במחאות נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למרות הזינוק במספר חולי הקורונה בישראל, שר המשפטים, אבי ניסנקורן, בחר להאשים את הציבור החרדי בהפצת נגיף הקורונה.

בראיון ב'חדשות 12', התבטא ניסנקורן: "ההפגנות הן לא הסיבה לקורונה. הסיבה לקורונה זה אירוע שדרך אגב התחיל באוכלוסייה החרדית והערבית, אבל עכשיו זה בכל המדינה. חייבים לעצור את זה".

בעקבות ביקורת קשה נגד דבריו, ניסנוקרן ביקש להבהיר: "מאז ומתמיד אני מכבד כל אדם באשר הוא. אם לא הובנתי, התייחסתי לכך שמוקדי ההתפרצות לפני שבועיים היו בערים מסויימות וכעת הם בכל הארץ. חבל שיש מי שמנסים לעוות את כוונתי. הקורונה לא מבדילה בין מגזרים. במקום לשסות ולפלג, כדאי שבערב יום הכיפורים נתמקד כולנו בשיתוף פעולה במאבק במשבר".

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, הגיב לניסנקורן: "טוב שמיהרת להתנצל, אך לגופו של עניין צריך שיהיה ברור - אם השנה ביום כיפור, היום הקדוש ביותר לעם היהודי, התפילות ההמוניות יתקיימו במתכונת של עשרות, ההפגנות ה"קדושות" בוודאי יכולות להצטמצם לעשרות. מישהו צריך לעצור את הפארסה הזו".

בתוך כך, כאמור, אלפי מפגיני השמאל משתתפים הערב במחאות ברחבי הארץ. יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הגיב למחאות ואמר: "ההפגנה כעת בבלפור כשהמדינה כולה בסגר, חסרת אחריות ותביא לעליית התחלואה.

"כשהם נוהגים בחוסר אחריות, אנחנו נדרשים לאחריות גדולה יותר ולכן אני קורא לכל הציבור הענק שצם ומתפלל ביום כיפור להקפיד על ההנחיות ולהתפלל בחוץ כפי שהורו רבני ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר