קדימה, תיזמו: 8 רעיונות לדייטים זוגיים מחוץ לבית

אם גם אתם תרים אחר דרך בטוחה לבלות יחד, מחוץ לארבעת הקירות שלכם, יש לנו יותר מכמה הצעות. הנה 8 רעיונות לדייטים באוויר הפתוח, שישיבו לכם את החיוך לפנים ואת הניצוץ הזוגי לחיים (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מזג האוויר מתחמם וכולנו שהינו בבית בשנה האחרונה יותר מדי זמן. אם גם אתם והאישה, כמונו, תרים אחר דרך בטוחה לבלות יחד מחוץ לארבעת הקירות שלכם, יש לנו יותר מכמה הצעות. הנה 8 רעיונות לדייטים באוויר הפתוח, שישיבו לכם את החיוך לפנים ואת הניצוץ הזוגי לחיים:

1. אכלו ארוחת ערב במרפסת

ארוחת ערב אינטימית בסלון היא אופציה בדוקה ומנוסה, אבל אתם יכולים לשפר את הקלאסיקה הזו על ידי העברת מיקום הבילוי החוצה, לחצר או למרפסת האישיות שלכם. היתרונות? משב הרוח יעורר את השיחה ויגרום לכם להיות פחות עייפים לאחר האוכל.

2. צאו לשיט

בין אם אתם יוצאים להפלגה קצרה ורגועה באנייה, שוכרים סירת משוטים או בוחרים באופציה של אקסטרים כדוגמת אופנוע ים, יש סיכוי גבוה שאתם והעזר כנגדכם תגלו שהחוויה של להיות על המים מרגיעה ומשחררת מאד.

3. טיילו בחוף הים

החוף הוא, למעשה, המקום המושלם למפגשים זוגיים. זה לא חדש. הזמינו בייביסיטר, ארגנו מחצלת, כמה כריכים ובקבוקי שתיה וצאו לערב בלתי נשכח בחוף הים, שתרצו לשחזר שוב ושוב.

4. סיירו ביקב

יין, כמה שאנחנו אוהבים אותך - ואולי צריכים ללמוד קצת יותר עליך. הזמינו סיור לשניים ביקב ותוכלו ללמוד על העבודה המרתקת והאמנות ההופכים את הענבים לקסם של סוף היום, תוך שאתם נהנים מנוף יפה ומשובב נפש וחוויה זוגית שתנצרו בליבכם לעד.

5. הטיסו עפיפון

האם הלחץ של השנה החולפת הותיר אתכם עם כמיהה לשוב להיות קצת ילדים, חסרי דאגות? ובכן, הילד הפנימי הזה שקיים בתוככם רוצה שתלכו להטיס עפיפון... ברצינות. הזמינו את הרעיה ליום כיף משעשע בפארק.

6. סעו באופניים

אין צורך ביעד מוגדר, פשוט קפצו על האופניים שיש ברשותכם / שכרו כאלו ובדקו את המראות שהארץ שלנו מציעה. בדייט הזה, השמיים הם הגבול. (תוכלו לעצור בדרך בכל יעד שתחפצו בו) ולא משנה באיזה מסלול תעברו, אתם יכולים לסמוך על הפעילות הגופנית הנלווית לעניין שתהיה ממריצה אך נינוחה.

7. ערכו פיקניק

בכל מקום שיש אוויר צח, אוכל טוב וקצת גיוון, מערכת היחסים הזוגית יכולה רק לפרוח ובמילה אחת: פיקניק. הלוקיישן - רק תבחרו: חוף ים, פארק, חצר, מרפסת. זה לא באמת משנה, כל עוד האוכל טרי והשיחה קולחת.

8. בקרו בלונה פארק

גם אם רכבות הרים אינן כוס התה שלכם, דייט טוב, עם טוויסט, יכול פשוט להוציא מכם את המיטב. בלי קשר, תמיד יש מתקנים לילדים, צמר גפן מתוק ואווירה חופשית ומשוחררת - ובואו נהיה כנים, השניים האחרונים בהחלט משכנעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר