פרופסור ערן סגל:

"ייתכן שהגענו לסוג של חסינות עדר"

בכיר מכון ויצמן, פרופ' ערן סגל, התבטא כי ייתכן ומדינת ישראל היגעה לסוג של חסינות עדר. לדבריו: "מספר המאומתים עומד היום על 270 ביום, ירידה ב-97% מאז אמצע ינואר" (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פרופסור ערן סגל, בכיר מכון ויצמן, התבטא אמש (מוצ"ש) כי ייתכן ומדינת ישראל היגעה לסוג של חסינות עדר. לדבריו: "מספר המאומתים עומד היום על 270 ביום, ירידה ב-97% מאז אמצע ינואר".

בריאיון באולפן 'חדשות סוף השבוע', בחדשות 12, אמר פרופסור סגל: "בגרפים על מגמת התחלואה בחודשים האחרונים אפשר לראות את הירידות החדות שנמשכות חודשיים וחצי. מספר המאומתים עומד היום על 270 ביום, ירידה ב-97% מאז אמצע ינואר. גם במספר החולים קשה החדשים יש ירידה ניכרת. וצריך לזכור שהמשק פתוח ואירועים כמו פורים ופסח שחששנו מהם עברו בשלום".

סגל ציין כי: "ייתכן שישראל הגיעה לסוג של חסינות עדר ובלי קשר יש לנו שולי ביטחון רחבים", הסביר סגל. "לדעתי זה מאפשר להסיר חלק מהמגבלות באופן מיידי".

סגל המליץ כי: "אפשר גם להסיר את ההגבלה של מסכות בשטח חיצוני, וגם בשטחים סגורים כשכולם מחוסנים וזה רק עשרות אנשים. אם אנחנו רואים שזה גורם לחזרה של הדבקות, אפשר להחזיר שוב את ההגבלות, אבל אני חושב שכרגע הסיכון קטן ומאפשר לנו לקחת את הצעד הבא, ואם זה עובר בסדר, אז ללכת אפילו לחזרה כמעט מלאה לשגרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר