היה מיליונר בלי שידע

הזין מספר טלפון שגוי וכמעט פספס 40 מיליון דולר

זהו סיפורו המדהים של בחור צעיר המתגורר בעיר סידני שבאוסטרליה, במשך קרוב לשבוע הוא היה מיליונר, אך בשל הקשת מספר טלפון שגוי - לא הצליחו להשיג אותו (אקטואליה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
לוטו בסידני, אוסטרליה (צילום: שאטרסטוק)

בחור צעיר מאוסטרליה מילא כהרגלו טופס לוטו עם המספרים הקבועים, אך בטעות הזין מספר טלפון שגוי, כאשר המספרים שלו עלו בגורל - לקח לחברת הלוטו המקומית מספר ימים לאתר את הבחור הצעיר.

המקרה התרחש בעיר סידני שבאוסטרליה, הבחור הצעיר מילא טופס של חברת 'פאואר בול' המקומית, כאשר סכום הזכייה במירבי עמד על 40 מיליון דולר אוסטרי (שווה ערך לכמאה מיליון שקלים).

בהגרלה שערכה החברה עלה זוכה יחיד בסכום הגדול, אך כאשר נציגי חברת הלוטו ניסו לאתר את הזוכה באמצעות המספר טלפון אותו ממלאים כשרוכשים את כרטיס הלוטו, התברר שהמספר של הזוכה שגוי.

החברה שניסתה לאתר את הזוכה בכל מיני אמצעים - העלתה חרס במאמצים ולכן החליטה לפנות לתקשורת המקומית בניסיון לאתר את הזוכה - המיליונר החדש.

מיודענו - אותו בחור צעיר שמע את הפנייה של החברה בכלי התקשורת, והחליט לבדוק את הכרטיס שלו, כאשר הוא היה פסימי מאוד לגבי זכייתו.

להפתעתו, כאשר בדק את הכרטיס - כל המספרים היו נכונים והתברר כי הוא הזוכה המאושר והמעושר, וככל הנראה שכח ספרה אחת במספר הטלפון שלו, לכלי התקשורת המקומית הוא סיפר אחרי שהתבררה זכייתו: "לא האמנתי בחיים שאני אזכה, במקרה ממש בדקתי את הכרטיס, מתברר שהייתי קרוב לשבוע מיליונר מבלי שידעתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר