האסון במירון

בהלווית התלמיד שלמה זלמן לייבוביץ: ראש הישיבה פרץ בבכי; "חיפשו מי יזכה לגדל את הנשמה הזו"

בכאב בלתי נתפס, נפרדו בחורי הישיבה מחברם, שלמה זלמן לייבוביץ, בהלוויה קורעת הלב, הספיד ראש הישיבה וסיפר על "שלוימל'ה שלנו היה צריך לרדת ל-19 שנה, הוא היה קדוש" • צפו (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
רה"י הרב ברוך מרדכי אטינגר מספיד (צילום: ללא קרדיט)

האסון הבלתי נתפס במירון: המונים השתתפו במוצאי שבת, שעות לאחר חצות בהלוויתו של תלמיד הישיבה שלמה זלמן לייבוביץ ז"ל.

שלמה זלמן ז"ל, היה בן 19 בפטירתו והיה תלמיד בשיעור ג' בישיבת כנסת יחזקאל שבעיר אלעד, בראשותו של הגאון רבי ברוך מרדכי אטינגר.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

ראש הישיבה הספיד מתוך דמעות וזעקות כאב: "הוא היה חברותא שלי לפני התפילה במשך חמש דקות. דודי ירד לגנו... ללקוט שושנים, הקב"ה ירד בל"ג בעומר ללקוט שושנים - בכל הישיבות ומכל המקומות, שלומי היקר, איזה שושנה, איזה מידות, איזו צניעות, איזו ענווה זה לא פשוט".

"שלוימלה אתה היית השושנה שלנו, אנחנו זכינו בך, אין ספק שהיה כאן דבר ד' לכל העם היהודי, ואני לא אבוא ואגיד מה היה דבר ה' כאן, אך אנחנו נדבר על קול השם שנשמע בגן השושנים שלנו - על שלוימל'ה שלנו".

"היית נשמה שצריכה לרדת לעולם במשך 19 שנה, בבית דין של מעלה ישבו וחשבו למי לתת את הנשמה הזו, והחליטו לתת את הנשמה הגדולה הזו למשפחה היקרה מצפת, ירד מלאך משמיים וחיפש איפה יהיה בית שיהיה בו טהרת הלב, בית כמו של פעם בית שיוכל לגדל את שלוימלה שלנו, המלאך הגיע לצפת וראה את משפחת לייבוביץ והחליט שהנשמה תגדל כאן בצפת".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר