בדרך לממשלת אחדות

בנט איים: מי שלא טוב לו - מוזמן ללכת מכאן

"אם יש מישהו כאן שלא מסוגל ללכת לממשלת אחדות - שיגיד לי את זה עוד היום וניפרד", אמר ח"כ נפתלי בנט לחברי סיעת ימינה, ברקע החשש כי חלקם יתנגדו למהלך הפוליטי (בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת נפתלי בנט איים היום (שני) על חברי סיעת 'ימינה' במהלך הישיבה השבועית, בחלק הסגור בפני התקשורת והציב להם אולטימטום - כך מדווח ירון אברהם במהדורה המרכזית של חדשות 12.

לפי הדיווח, ברקע הדיווחים כי חלקם לא מרוצים מהליכה לממשלה יחד עם מפלגות השמאל, הודיע להם בנט כי מי שלא תומך בממשלת אחדות, מוזמן לקום וללכת.

"אם יש מישהו כאן שלא מסוגל ללכת לממשלת אחדות - שיגיד לי את זה עוד היום וניפרד", הבהיר בנט במהלך הישיבה. "מי שלא מוכן לדרך שלי, מוזמן לקום, לצאת וללכת מכאן".

בסביבת בנט אישרו שהוא ביקש מחברי הכנסת שלו שיגידו לו שהם עומדים מאחוריו ונימקו את הדרישה שלו בכך שהמגעים להקמת ממשלה עם גוש השינוי מתקדמים. בנט מעוניים לשמוע כבר כעת אם למישהו מחבריו לרשימה יש לבטים או חששות - ושהזמן להציפם הוא כעת, ולא רגע לפני ההצבעה על אישור הממשלה.

מוקדם יותר היום דיווחה הכתבת הפוליטית של גלובס, שירית אביטן כהן על "דיווחים במסדרונות הכנסת: ח"כ עמיחי שיקלי מימינה מתנגד נחרצות לממשלת בנט-לפיד. מאיים בפרישה".

בתגובה כתב שיקלי: "דמיון פורה יש במסדרונות הכנסת. אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה - ממשלת ימין תחילה! ואם זה לא מסתייע, אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור - אנחנו אגרוף אחד. נקסט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר