זהירות! זה ממכר

כמה פעמים ביום אתם בודקים את הטלפון הנייד שלכם?

מן הסתם, אתם קוראים את הכתבה הזו עכשיו בטלפון הנייד שלכם וסביר להניח שאתם די אובססיביים אליו. על פי מחקר, זו כמות הפעמים המופרכת שאנשים מביטים בטלפון הנייד שלהם מדי יום (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם אתם קוראים את הכתבה הזו עכשיו בטלפון הנייד שלכם? אם אתם כמו רוב האנשים, התשובה כנראה חיובית - וסביר להניח שאתם אובססיביים להסתכלות על המסך הזעיר הזה. על פי מחקר, אמריקאים מסתכלים על הסמארטפונים שלהם יותר משמונה מיליארד פעמים ביום.

חברת הייעוץ "דלויט" חקרה כמעט 50,000 אנשים מגיל 18 עד 74, ברחבי 31 מדינות שונות, עבור סקר הצרכנים העולמי שלה לגבי טלפונים ניידים. והתוצאות הראו כי עיני האמריקאים צמודות כל הזמן לסמארטפונים שלהם - כמעט מחצית מהם בודקים את הטלפון עד 25 פעמים ביום.

הכפייתיות הזו תקפה לכל שעה ביום. הרוב המכריע של הנשאלים אמר שהוא משתמש בטלפון בזמן שופינג, בילוי ופנאי, בשיחות עם בני משפחה וחברים, בעת אכילה במסעדה ולצפייה בתכנים שונים.

כאשר הם מתעוררים, 17 אחוז מהאנשים בודקים מיד את הסמארטפונים שלהם, 43 אחוזים בודקים אותם תוך חמש דקות ו-33 אחוזים עושים זאת חמש דקות לפני שהם מתחילים את היום. וכשמגיע הזמן ללכת לישון, 13 אחוז מהאנשים בודקים את הטלפונים שלהם מיד לפני השינה.

רוב האנשים בודקים תחילה הודעות טקסט ואז דוא"ל, אם כי פחות ופחות אנשים מעדיפים את סוג העדכונים הזה. כמעט כולם השתמשו בטלפון שלהם לצילום ושלושה רבעים מהאנשים משתמשים במכשירים שלהם כדי לשתף תוכן. המספרים האלה עולים כאשר בוחנים נשים וצעירים.

אבל יש נקודת אור אחת להתמכרות הטכנולוגית: יותר ויותר אנשים משתמשים בה כדי לפקח מדי יום על הרגלי התזונה והאימונים שלהם. כך שגם אם אנחנו בוהים במסך כל היום, לפחות אנחנו עושים זאת תוך כדי ניסיון להגיע ליעדי הכושר שלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר