טור

על כוחונות ופוליטיקה // ידידיה מאיר

העיתונאי הבכיר ידידיה מאיר בטור על הממשלה החדשה, השבוע שחלף בימים ובדיונים הארוכים במשכן הכנסת וגם על הכוחנות של יושב ראש הכנסת החדש - מיקי לוי (פרשנות)

ידידיה מאיר | כיכר השבת |
מאיר (צילום: יוחנן כץ)

לראות ולא להאמין: ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן חורגת ב-21 שניות מ-3 הדקות שהוקצבו לה לנאום, זה מספיק ליו"ר הכנסת החדש ח"כ מיקי לוי בשביל לקרוא לסדרני הכנסת (!) להוריד אותה (!!) בכוח (!!!) מדוכן הנאומים. וזה קורה רגע אחרי שהוא קוטע אותה באמצע הנאום כדי לנזוף בה על זה שהיא לא מספיק מכבדת בדבריה את ראש הממשלה בנט.

אדוני היושב ראש, כדי להוריד בכוח מהדוכן חבר כנסת - באמת שלא משנה מאיזו מפלגה - באמצע נאום, הוא צריך לעשות משהו חמור באמת. לא סתם לנסות להשלים את הטיעון בעוד שני משפטים.

ובכלל, אני עוקב אחרי הדיונים בחודש האחרון. לא יודע למה כולם מדברים על ההתנהלות הלא מקצועית של ח"כ עידית סילמן בוועדה המסדרת, ואף אחד לא מדבר על ההתנהלות הכוחנית והמביכה של מפקד המחוז לשעבר.
נכון שהוא קיבל לידיו כנסת סוערת, אבל קריאות ביניים הן לא מחוץ לחוק, יושב ראש הכנסת אמור להכיל את הכאב והזעם של האופוזיציה ולא להוציא חצי מהח"כים החוצה, או לקטוע בכל שניה את הנואם. איפה הוא ואיפה הניהול הנעים והממלכתי של המליאה של היו"ר הקודם ח"כ יריב לוין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר