המילה שיכולה לעזור לכם למכור את הבית במהירות שיא

שתלתם שיחים חדשים, סיידתם והתייעצתם עם סוכן הנדל"ן שלכם. זהו. אתם מוכנים למכור את ביתכם. אך לא תמיד זה קל. לכן כדאי שתכירו את המילה שבכוחה לזרז את חתימת החוזה (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סיידתם את כל הקירות, שתלתם כמה שיחים חדשים בגינה והתייעצתם רבות עם סוכן הנדל"ן שלכם - אתם מוכנים רשמית למכור את ביתכם. אבל להצליח לשווק אותו כמו שצריך זה לא תמיד קל. לכן תשמחו לשמוע שעל פי האתר "רילייטור דוט קום", יש מילה שמחופשת בו לעתים קרובות ובכוחה להבליט את הנכס שלכם על פני אחרים.

המילה היא נופים.

ובכן, אתם בטח מהרהרים לעצמכם: 'בהחלט קל יותר למכור נכס על חוף הים, מאשר משהו שמשקיף למזבלה'. אך למרות שאתם עשויים לחשוב שהמילה "נוף" נוגעת ל"נוף לים​​" או ל"נוף הררי", מתברר שזה לא חייב להיות ככה.

למעשה, ב"רילייטר דוט קום" רואים עלייה משמעותית בחיפושים אחר נופים פשוטים.

פירוש הדבר הוא שאם יש לכם *נוף כלשהו*, מוטב שתוסיפו אותו לרשימת היתרונות של הבית שלכם. אולי זה חדר השינה שמשקיף על יער שופע או דירתכם שמשקיפה באופן כללי לקו הרקיע של העיר שלכם או למרכז העיר הסמוך. אל תשקרו או תשווקו באופן מוגזם וחסר פרופורציה את מה שיש לנכס שלכם להציע (ולא, תעלת הניקוז במרחק שלושה בניינים מכם לא נחשבת), אבל כדאי שתבליטו את יתרונות הדירה שלכם על ידי הפניית תשומת לב רוכשיה הפוטנציאליים לנופים המיוחדים הכלולים בה.

וואו, שומעים את הטלפון שלא מפסיק לצלצל עם לקוחות המבקשים לבוא לראות את הנכס? מדהים. זה עובד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר