קרא לתיקון ותקצוב

הרב דרוקמן קרא לבנט לתקצב את הישיבות

הרב חיים דרוקמן, מבכירי רבני הציונות הדתית, קרא לראש הממשלה נפתלי בנט להתעשת, ולדאוג לתקצוב הישיבות "עשוי לפגוע באופן חסר תקדים בעולם הישיבות" אמר (ארץ)

הרב חיים דרוקמן (צילום: תומר נאומברג, פלאש 90)

זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרומן פנה אחר הצהריים (רביעי) לראש הממשלה נפתלי בנט בבקשה שממשלתו תשנה כיוון ותקצב את עולם הישיבות.

הרב קרא לבנט להעלות את הנושא כבר בישיבת התקציב הקרובה שתיערך ביום ראשון "כפי שנשמע היום התקציב שצפוי להגיע ביום ראשון הקרוב לממשלה אינו כולל את הישיבות, ועשוי לפגוע באופן חסר תקדים בעולם הישיבות עד כדי סכנה לקיומו", הדגיש הרב דרוקמן. "איננו אזרחים סוג ב' במדינה וזכותנו להתקיים בכבוד. התקיימנו בכבוד מקום המדינה בכל ממשלות ישראל לדורותיהן, ללא קשר לזהותו של העומד בראשן או להרכבן הקואליציוני ולא יעלה על הדעת שהממשלה הנוכחית עומדת להרוס את עולם התורה במדינת ישראל. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת במהרה וכבר ביום ראשון הקרוב לדאוג להעמיד תקציב מתאים על מנת שהישיבות תוכלנה להתקיים ולחיות ובכבוד. לא מדובר כאן בלוקסוס או במותרות, אלא בעצם קיומו של עם ישראל. אני מקווה מאוד שביום ראשון יובא לממשלה תקציב מותאם שיאפשר את המשך קיומו של עולם התורה".

דבריו של הרב דרוקמן באים לאחר שבדיוני התקציב לא דנו בתקצוב עולם הישיבות בכלל, וכן בישיבות הציונות הדתית בפרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר