מחירים מיוחדים למפוני קו האש

זה הרגע שלכם לנקות את הראש במסעדת "אנטריקוט"

אם גם אתם רוצים ליהנות ממעט רוגע ושקט מהרו למסעדת היוקרה "אנטריקוט" בהר חוצבים בירושלים • במקום עומד לרשותכם תפריט עשיר וייחודי מהמיטב של שף הבית • הבעלים מר שמעון אסרף: "הנחה מיוחדת למפוני קו האש. רק ביחד ננצח" (אוכל).

תפריט עשיר וייחודי מהמיטב של שף הבית (צילום: יח"צ)

מצב המלחמה בחזית הדרומית והצפונית מעיקה על כולנו ונדמה כי רבים מאיתנו זקוקים לנוח לרגע, לעצור את שטף החיים, לשתות כוס יין עשיר ולהתענג על סטייק אנטריקוט עסיסי במיוחד.

אם גם אתם מרגישים שאתם זקוקים לנפוש לרגע מהלחצים, מהרו למסעדת "אנטריקוט" בהר חוצבים בירושלים שם תיהנו מתפריט עשיר וייחודי המגיע היישר מהמטבח המאובזר בניצוחו של שף הבית המנצח על המלאכה ביד רמה.
בנוסף, במסעדת אנטריקוט תיהנו מאולם רחב ידיים המציע לכם לערוך במקום את השמחות שלכם וליהנות מאירוע ברמה שלא היכרתם. במקום ניתן לערוך אירועי ברית, שבע ברכות, סעודות יארצייט והילולא וכן חתונות עד 300 איש.
הבעלים מר שמעון אסרף מציין: "החוסן של העורף בימי המלחמה משפיע ישירות על החוסן של אחינו הלוחמים בחזית. למרות המצב הקשה אנו חייבים להיות חזקים ולחזור לשגרה למען שגשוג האזרחים והכלכלה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות ממסעדה איכותית וברמה גבוהה שתעניק לכם מעט רוגע בימים טרופים אלה".
אסרף ציין כי הוא יעניק הנחה מיוחדת לתושבים מן הדרום ומן הצפון שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה: "כאדם שמקדיש המון למען החברה אני מצהיר על הנחה מיוחדת למפוני קו האש. רק ביחד ננצח. עם ישראל חי".
"אנטריקוט" קרית המדע 22, הר חוצבים ירושלים.
להזמנות חייגו: 02-571-7002
או בוואטסאפ: 054-543-3985
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר