סבתא תהיה מרוצה: הטרנד שהולך לככב פה בסתיו הקרוב

מדי יום צצות ברשת מגמות שונות ומשונות לעיצוב הבית. רובן לא מעוררות בנו פליאה ודי חוזרות על עצמן, אך הפעם מדובר במקרה שונה, כי הטרנד הזה לגמרי הצליח להפתיע אותנו (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מדי יומיים ואף מדי יום, צצות ברשת מגמות שונות ומשונות לעיצוב הבית. רובן לא מעוררות בנו פליאה ודי חוזרות על עצמן, אך הפעם מדובר במקרה שונה, כי הטרנד הבא לגמרי הצליח להפתיע אותנו.

במה מדובר? בכלי בית, אקססוריז וריהוט בסגנון וינטג'. כן כן, הם הולכים לככב בכל מגזין, הפקה או אירוע יוקרתי בסתיו 2021.

"אני חושבת שהקורונה עוררה צורך להפוך את החללים שלנו לא רק לתפקודיים יותר, אלא ליותר אישיים", אומרת בריטני פארינס, מעצבת פנים. והיא צודקת; בתקופות של חוסר ודאות ותוהו ובוהו, אנו אוהבים למצוא נחמה בדברים שאנו מכירים מפעם. עבור חלקנו זה אומר להוריד מהבוידעם את סט הצלחות הפרחוני של סבתא משנות ה-40, אשר קיבלנו בירושה. עבור אחרים, להסיר את האבק ממסגרות תמונה ישנות, פמוטים, אגרטלים או אפילו רהיטים שיכולים להביא תחושת ביטחון מהעבר.

בנוסף, כולנו אימצנו תחביב או שניים במהלך הסגר ורוצים שבתינו ישקפו את האינטרסים הייחודיים שלנו. "שילוב של ריהוט עתיק עם יצירות עכשוויות יותר וקצת נועזות הוא הדרך הנכונה לגרום למראה של החלל שלנו להיות מעודכן, מגוון ומעניין", מוסיפה המעצבת קילי שיר.

אז הנה קורטוב השראה, כדי שתבינו איך עושים את זה נכון:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר