השנה שהייתה

יוסי אליטוב: זו הסיבה שהחרדים מתעבים את בנט

ניהול מגיפת הקורונה; הקמת ממשלת בנט-לפיד; השנאה של החרדים לרה"מ וההיצמדות לנתניהו; אסון מירון וועדת החקירה • עורך 'משפחה', יוסי אליטוב, מסכם שנה עם ישי כהן באולפן 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אברמי לינשה)

עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, התארח לריאיון סיכום שנה באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לאירועים הדרמטיים של השנה: ההתפשטות המחודשת של מגיפת הקורונה והניהול של נפתלי בנט, הקמת ממשלת בנט-לפיד והזעם של הסיעות החרדיות, אסון מירון והקמת ועדת החקירה הממלכתית. וגם: מי איש השנה שלו? צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

ניהול מגיפת הקורונה: "נפתלי בנט, שאין לי כמעט מילה אחת טובה להגיד עליו, כל מסע ההונאה הגדול שלו. בקורונה אני מבקש לתת לו משקפיים אחרות לגמרי, הוא הולך על מודל שאומר 'אני לא עוצר את החיים'. אם שלושים יום מהיום נחזור לחיים שקטים, ולא עצרנו את החיים ולא סגר בימים הנוראים - אנחנו נגיד 'וואלה, בנט, לקחת אותנו להימור גדול' אבל הצלחת".

"נפתלי בנט מוביל מידניות אחרת מנתניהו, התפיסה של בנט להכיל זה לא רק כלפי הקורונה. הוא אומר 'אני לא ממשלה מנהיג', אני עם שישה מנדטים, מה הוא עושה? הוא על תקן ראש ממשלה שיתופי".

הקמת ממשלת בנט לפיד: "נפתלי בנט הוביל מסע הונאה מול השועלים הערמומיים של הפוליטיקה הישראלית, ובראשם אריה דרעי ובנימין נתניהו. הוא הרדים את כולם עם הכיפה של החמש גרוש. האיש הזה החליט שהוא רוצה להיות ראש ממשלה, במחיר שהוא מחיה את השמאל ומוריד את הימין והחרדים לשלטון.

יוסי אליטוב מסכם שנה עם ישי כהן באולפן 'כיכר'

הזעם של החרדים על בנט: "הכעס הגדול של החרדים על נפתלי בנט זה על התמימות שלהם, איך הם האמינו לו. החרדים הייתה להם תפיסה משיחית לנתניהו שאמרה כל מה שביבי לא יעשה - בסוף הוא יהיה ראש ממשלה, בסוף הוא יסתדר וישלוף את השפן הנכון".

נתניהו וגנץ: "החרדים לא אמרו עצור ביום שביבי פירק את הברית עם גנץ, ביום שהוא פירק את הברית עם גנץ הוא כרה את הקבר של נתניהו והחרדים יחדיו. היה אסור לחרדים לאפשר לפרק את ממשלת האחדות עם בני גנץ. היו צריכים להציל את ביבי מביבי, הם לא היו שם ולא הבינו את גודל השעה".

יציבות הממשלה: "הממשלה הזו עלולה ליפול כאשר היא תיקלע לאיזה מערב ביטחוני, מדיני או שממשלת 61 זו ממשלה שאחד קם ומשתגע".

תיק אריה דרעי: "אני חושב שקרה משהו מאז שפרקליט המדינה נכנס, יש ערפל סביב התיק של אריה דרעי. אני לא יכול להגיד לך שהתיק ייסגר".

יוסי אליטוב מסכם שנה אולפן 'כיכר'

אסון מירון: "טוב שוועדת החקירה קמה. לצערי אני לא רואה שהציבור שלנו הפיק לקחים. המציאות הזאת שציבור חרדי גדול ומבורך ואין שום תקציב שמנותב אצל מארגני האירועים לשמירת ביטחון הציבור, נקודה.

"הייתה לי בעיה קשה עם כך שנתניהו אמר לחרדים 'תקברו את ועדת החקירה, היא מיועדת נגדי'. אני אמרתי; החרדים כבר עשר שנים חושבים מה טוב לנתניהו ולא מה טוב להם. בנקודת הזמן הזאת שנטבחים 45 אנשים, אי אפשר שלא לעצור את שעון הזמן ולהגיד: אנחנו לא מוכנים לשחק בקדושת החיים שלנו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר