האחיין שנשכח ברכב

ללא רגישות: פעילי שמאל תקפו את קרעי

אחרי שאחיינו של ח"כ שלמה קרעי נפטר כשנשכח ברכב, גולשים קיצוניים הגיבו לקרעי תגובות שנאה "חבל שלא נשכחת ברכב" נכתב • ח"כ קרעי הגיב: "יש גבול" (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חלק מהתגובת שקיבל ח"כ קרעי (צילום: צילום מסך טוויטר (קרעי) תיעוד מבצעי מד"א; אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

חבר הכנסת שלמה קרעי עלה למתקפה, אחרי שמספר אנשי שמאל קיצוניים תקפו אותו ברשתות החברתיות. בין היתר, הגיבו הגולשים לקרעי "חבל שלא נשכחת ברכב", זאת תוך התייחסות אכזרית למותו הנורא של אחיינו אחרי שנשכח ברכב.

בין התגובות שקיבל קרעי נכתב "כל כך טיפש. אצלכם זה במשפחה, אחד שוכח שביבי שחרר 1,000 רוצחים והשני שוכח ילד ברכב. משפחה מיותרת".

סיקור האחיין שנשכח ברכב ב'כיכר השבת'>>>

קרעי, שלא יכול הי לשתוק מול המתקפה השיב לכל המגיבים "כפוליטיקאי/שליח ציבור, צריך לדעת לקבל ביקורת וגם להבליג על אמירות פוגעניות. אבל יש גבול. ומי שישים את הגבול אלו החברים והמכרים של החלאות האלו... ברוח הימים האלו, אני נוטה להאמין שזה לא סגנון הדיבור המעודן של השמאל הקיצוני הנאור".

חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'העבודה', איילת נחמיאס ורבין הגיבה וכתבה "ראשית תנחומים מעומק הלב על אובדנכם הנורא. ההתבטאויות האלה איומות נקודה וראויות לכל הוקעה. אני מצפה שתעשה זאת גם כשזה מגיע מהבית שלך וכך נוכל להשפיע על השיח לטובה-אמן. כמה קשה לאחל שנה טובה וחתימה טובה אחרי מה שעברתם, אבל אני מתפללת בשבילכם שתתאוששו איכשהו".

מאוחר יותר כתב קרעי: "חברים יקרים, בהמשך לציוץ הקודם, אפשר לוותר על איחולים קשים משני הצדדים... הביקורת יכולה להיות חדה ונוקבת אבל לא מפלצתית. מאחלים רק טוב לעם ישראל ומי ששכח את זה, נתפלל עליו שיחזור בתשובה..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר